تصاویر رندر شده جدیدی منتسب به جی 4 ال‌جی منتشر شد

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
در ادامه‌ی انتشار تصویر رندر شده منتسب به جی4 در روز گذشته، حال تصاویر دیگری منتسب به این گوشی‌هوشمند منتشر شده که نشان از ظاهر آن از پشت، جلو و بغل دارد.
تبلیغات

همانطور که در تصویر مربوط به قسمت پشت و بغل گوشی نیز مشاهده می‌کنید، جی4 دارای ساختار خمیده‌ای است که آن را تا حدودی شبیه به جی‌فلکس 2 کرده است. همچون نسل‌های پیشین سری جی، جی4 نیز از یک پنل نمایشی بزرگ در جلوی گوشی بهره می‌برد و باز هم خبری از کلید‌های فیزیکی در پنل جلویی نیست که به واقع زیبایی این گوشی‌هوشمند را دوچندان می‌کند. همچنین باید به بزرگ‌تر شدن سنسور مورد استفاده در جلوی گوشی اشاره کرد که نویدبخش بهبود کیفیت تصاویر سلفی است.

LG1

در قسمت پشتی می‌توان ترکیب کلید‌های پاور و تغییر حجم صدا را دید که طراحی آن بهبود یافته است. در قسمت پشتی نیز سنسور دوربین کمی بزرگ‌تر شده و ترکیب آن با فلاش دو گانه می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای عکاسی باشد.

LG2

براساس شنیده‌ها، جی4 از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰، دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی و صفحه‌ی نمایش QHD بهره خواهد برد. در صورتی که ال‌جی به سمت استفاده از فلز در گوشی‌هوشمند خود برود، می‌توان شانس خوبی را برای موفقیت این گوشی انتظار داشت. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات