گوشی ویندوزفونی VW820 ال‌جی تاییدیه GCF گرفت

سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
ماه دسامبر سال گذشته AdDuplex اعلام کرد کمپانی ال‌جی در حال کار روی یک گوشی مبتنی بر ویندوزفون است که به زودی وارد بازار می‌شود. حال اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی با نام LG VW820 توانسته تاییده GCF را دریافت کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی VW820 ال‌جی به یک نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 854×480 پیکسل مجهز شده که نشان می‌دهد با یک دستگاه ویندوزفونی پایین رده روبرو هستیم. براساس گزارش وب‌سایت MyLGPhones قرار است این گوشی ویندوزفونی تحت قرارداد اپراتور ورایزون عرضه شود.

اکنون windowsPhoneItaly.com گزارش کرده که گوشی وی‌دبلیو 820 ال‌جی توانسته از GCF گواهی‌نامه دستگاه‌های GSM را دریافت کند. از این گزارش می‌توانیم نتیجه بگیریم که گوشی ویندوزی ال‌جی به زودی وارد بازار خواهد شد.

این گوشی از شبکه‌های FDD-LTE (B2) / 1700 (B4) / 700 (B13) MHz ، CDMA 2000 1900 (BC1) / 800 (BC0) MHz پشتیبانی می‌کند که به نوعی یک بار دیگر عرضه آن توسط ورایزون تایید می‌شود. VW820 ال‌جی از شبکه پرسرعت LTE UE Category 4 نیز پشتیبانی می‌کند که سرعت دانلود آن 150 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود آن 50 مگابیت در ثانیه خواهد بود.

متاسفانه انتظار می‌رود این گوشی در دسته محصولات پایین رده با نمایشگر FWVFA باشد که حتی از نمایشگرهای HD که روی گوشی‌های ارزان قیمت نیز دیده می‌شود، فاصله دارد. البته هنوز اطلاعات زیادی از مشخصات فنی آن و قابلیت به روزرسانی به ویندوز 10 منتشر نشده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات