معرفی تلفن-تبلت 5 اینچی ال جی در نمایشگاه MWC

سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ال جی چند روز پیش از شروع نمایشگاه MWC بارسلونا رسما از تلفن-تبلت 5 اینچی Vu رونمایی کرد.
تبلیغات

امروز بازدیدکنندگان نمایشگاه MWC شانس بررسی این محصول جذاب را پیدا کردند. گوشی ال جی LG Optimus Vu مجهز به نمایشگر 5 اینچی با نسبت تصویر 4:3 است. متاسفانه باید اعلام کنیم که ابعاد Vu کمی غیر عادی به نظر می رسد و در دست گرفتن و کار کردن با Galaxy Note پنج اینچی بسیار ساده تر از کار کردن با این گوشی است.

گوشی ال جی Optimus Vu مجهز به پردازنده قدرتمند 2 هسته ای و دوربین 8 مگاپیکسلی است. در ادامه جزئیات و گالری تصاویر این تلفن هوشمند را مشاهده می کنید.

متاسفانه باید بگوییم که این محصول ال جی ابعاد نا به هنجاری دارد! و به اصطلاح راه دست نیست. در دست گرفتن گالاکسی نوت 5 اینچی سامسونگ به نظر بسیار راحت تر می باشد. این تبلت تنها 8.5 میلیمتر ضخامت دارد ولی با وجود ضخامت باریکش هنوز هم نمی توانید درحالیکه آن را با یک دست نگه داشته اید، به راحتی با آن کار کنید.

Vu یک دکمه کوچک در قسمت بالای دستگاه دارد که با فشردن آن می توانید سایز و رنگ های مختلف قلم خود را انتخاب کنید تا هنگام نوشتن بر روی صفحه راحت باشید (البته منظور از قلم باریکی خطی است که با کشیدن دستتان بر روی صفحه نقش می بندد). نوت برداری و نوشتن جملات بر روی تبلت با قلم بسیار ساده تر از نوشتن با انگشت دست است. 

App ها در این دستگاه به نرمی اجرا می شوند و رزولوشن نمایشگر Vu نیز 1024x768 پیکسل است. ولی هنگامی که از برنامه های خارج شده اید و در حال مشاهده صفحات مختلف هستید، گاهی Lag یا تاخیرات کوچکی در پاسخ گویی عملکرد دستگاه مشاهده می کنید.

رزولوشن نمایشگر خوب و به اندازه کافی بالاست و تصاویر هم به خوبی در نمایشگر قابل مشاهده هستند. سرعت پردازنده اپتیموس Vu معادل 1.5 گیگاهرتز بوده و مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 2.3.6 می باشد. البته الجی وعده داده که به زودی نسخه 4.0 اندروید را برای Optimus Vu عرضه خواهد کرد.

در ادامه گالری تصاویر مربوط به این محصول را مشاهده می کنید.

وقایع و اخبار MWC 2012 را در این آدرس: zoomit.ir/mwc/ دنبال کنید.

منبع: Theverge

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات