پوشش ۲۴ ساعته‌ی زومیت از کنگره‌ی جهانی موبایل

یک‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
بر هیچ‌یک از کاربران زومیت پوشیده نیست که از فردا کنگره‌ی جهانی موبایل با کنفرانس های اچ‌تی‌سی و سامسونگ کلید می‌خورد. اگر شما هم مانند ما مشتاق معرفی ابزارهای موبایل جدید هستید. همچنان زومیت را دنبال کنید.
تبلیغات

 فردا کنگره‌ی جهانی موبایل با کنفرانس‌های اچ‌تی‌سی در ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه و سامسونگ در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شروع می‌شود تا هر دو کمپانی از پرچمداران جدید خود رونمایی کنند. ما نیز در زومیت هر دو کنفرانس را بصورت زنده و همه جانبه پوشش خواهیم داد. دوشنبه نیز مایکروسافت، نسل جدید لومیاها را معرفی می‌کند.

اما کنگره‌ی جهانی موبایل مختص شرکت‌های نام‌برده شده نیست. ده‌ها شرکت دیگر از جمله هواوی، ZTE، سونی، ایسوس و غیره نیز از ابزارهای پوشیدنی و موبایل خود پرده بر می‌دارند. خلاصه این هفته قرار است شاهد معرفی چندین و چند تلفن هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند و دیگر ابزارهای موبایل و پوشیدنی باشیم.

ما در زومیت قصد داریم ۲۴ ساعته و بدون وقفه، تمام رویدادهای مرتبط با کنگره‌ی جهانی موبایل را به بهترین شکل ممکن پوشش دهیم. از آنجایی که تعداد و تنوع مطالب مرتبط با MWC 2015 بسیار زیاد است زومیت نیز به مراتب‌ بیشتر از همیشه به روز می‌شود. پس همچون همیشه‌ همراه زومیت باشید.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات