آیا انحنای Galaxy S6 Edge کمتر از Galaxy Note Edge خواهد بود؟

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
با وجود تب و تابی که درباره دو محصول تازه سامسونگ در بنگاه‌های خبری دیده می‌شود، شایعات جدید از وجود انحنای کمتر در گوشه‌های صفحه نمایش Galaxy S6 Edge نسبت به Galaxy Note Edge حاکی است. با ما برای جزئیات بیشتر از این شایعه همراه شوید.
تبلیغات

 در حالی که تنها دو روز تا رونمایی رسمی از دو عضو جدید خانواده سامسونگ باقی مانده، تقریبا نه تنها برخی از مشخصات فنی، بلکه ظاهر و طراحی آن‌ها را نیز با تصاویری نسبتا واضح مشاهده کرده‌ایم و  تنها چیزی که به نظر می‌رسد هنوز مشخص نیست، قابلیت‌های نرم‌افزاری و ویژگی‌های از این دست باشد. 

حالا، Bussines Korea ادعا می‌کند که انحنای گوشه صفحه نمایش در Galaxy S6 Edge کمتر از Galaxy Note Edge خواهد بود و بنابراین قابلیت‌های که این کناره‌های خمیده در Note Edge ارائه می‌دهند بیشتر از S6 Edge خواهد بود. کارشناسان معتقدند که به خاطر ابعاد کوچکتر این محصول نسبت به Note Edge و همچنین فضای کمتر آن در این انحنا، احتمال حذف برخی از قابلیت‌ها یا تغییر در آن‌ها وجود دارد. به اعتقاد آن‌ها،‌ احتمال اینکه در S6 Edge نوتیفیکیشن‌های مربوط به پیغام‌ها یا اطلاعات حافظه حذف شود، وجود خواهد داشت.

همچنین وجود صفحه نمایش 5.6 اینچی در Note و 5.1 اینچی در S6، صحت این شایعات و حدس و گما‌ن‌ها را تقویت می‌کند.  با توجه به این صحبت‌ها و وجود تفاوت در صفحه نمایش‌ها، بعید نیست که سامسونگ تغییراتی را در ارگونومی و قابلیت‌های S6 Edge ایجاد کرده باشد. نظر شما چیست؟‌ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات