ال‌جی تاریخ تقریبی عرضه‌ی جهانی جی فلکس 2 را اعلام کرد

چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی در جریان CES 2015 از نسل دوم گوشی‌هوشمند خمیده‌ی خود، جی‌فلکس ۲ پرده برداشت. حال این کمپانی رسما عرضه‌ی جهانی این گوشی‌هوشمند را در طول دو هفته‌ی آینده وعده داده است.
تبلیغات

ال‌جی در CES 2015 و تقریبا یک سال پس از عرضه‌ی جی فلکس، نسخه‌ی جدید این گوشی‌هوشمند را معرفی کرد. این گوشی هوشمند خمیده و پرقدرت هنوز روانه‌ی بازار‌های جهانی نشده است، اما ساعاتی پیش ال‌جی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در دو هفته‌ی پیش رو این گوشی‌هوشمند روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد. ال‌جی اعلام کرده که اپراتورهای اصلی در آمریکا، هنگ‌کنگ، سنگاپور، فرانسه، آلمان و بریتانیا جزو اولین شرکت‌هایی خواهند بود که فروش این محصول را پس از برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون در دستور کار خود قرار خواهند داد.

ال‌جی تاریخ مشخصی را برای آغاز عرضه‌ی جهانی گوشی‌هوشمند خود مشخص نکرده است. البته اپراتور اسپرینت، اطلاعاتی را در خصوص عرضه‌ی جی‌فلکس ۲ در ماه مارس ارائه داده بود.

جی‌فلکس ۲ از وجود یک صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچ از نوع POLED با رزولوشن فول اچ‌دی، اسنپدراگون ۸۱۰ و ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. ضمنا باید به وجود یک باتری ۳٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز اشاره کرد. براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی‌هوشمند نیز علاوه بر خمیدگی همچون نسل پیش، قاب پشتی خود را در صورت ایجاد خراش در کمتر از ۳۰ دقیقه ترمیم می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات