تصاویر و بنچمارک گوشی هوشمند P8 پرچم‌دار هواوی فاش شد

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱
مطالعه 3 دقیقه
نسل بعدی گوشی هوشمند پرچم‌دار شرکت هواوی در نمایشگاه MWC رونمایی نمی‌شود و کمپانی چینی تصمیم گرفته ۱۵ آپریل گوشی هوشمند P8 خود را در مراسمی اختصاصی در شهر لندن معرفی کند. امروز تصاویری از این دستگاه منتشر شده که طراحی این دستگاه در بخش بالایی و پایینی مشخص شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بزرگترین چالشی که امسال هواوی با آن رو به رو است، کمپانی در حال قدرت گیری شیائومی است که قصد بیرون آمدن از بازار چین و برداشتن گام به سمت بازار‌های بین المللی دارد.مقالات مرتبط:مشخصات و قیمت پرچمدار P8 هواوی فاش شد هواوی P8 ممکن است از جنس سرامیک و با ضخامت 6 میلی‌متر معرفی شود

هواوی امیدوار است با جدیدترین نسل از سری P که پرچم‌دار این شرکت است و بدنه‌ای کاملا فلزی دارد، در مقابل شیائومی بایستد. متاسفانه به علت پوشیدن یک قاب، تصویر کاملی از طراحی پرچم‌دار هواوی فاش نشده است. در ادامه می‌توانید تصاویر فاش شده از P8 هواوی را مشاهده کنید.

Bottom-L-and-top-of-the-Huawei-P8
Front-of-the-phone-disguised-by-a-special-case

همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، در بخش پایینی دستگاه درگاه micro-USB به علاوه بلندگو‌های دوگانه در سمت چپ و راست قرار گرفته است. در بخش بالایی دستگاه نیز تنها درگاه قرارگیری جک هدفون تعبیه شده است.

Huawei-P8-visits-the-AnTuTu-site
Huawei-P8-dresses-up-in-special-case-to-hide-its-looks

ما انتظار داریم هواوی P8 از مشخصاتی همچون نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 930 با ۲ گیگاهرتز فرکانس، حافظه رم ۳ گیگابایت در کنار حافظه ذخیره سازی داخلی حداکثر تا ۶۴ گیگابایت، دوربین ۱۳ مگاپیکسل در عقب و ۸ مگاپبکسل در جلو و در نهایت اندروید نسخه ۵ بهره ببرد.

Huawei-P8-dresses-up-in-special-case-to-hide-its-looks 2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات