موتورولا گوشی Moto Maxx را رونمایی می‌کند

جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
گوشی Droid Turbo به صورت انحصاری از طریق اپراتور ورایزون توزیع شد و حال به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد تا نسخه‌ی بین‌الملی این گوشی را با نام Moto Maxx روانه‌ی بازار کشورهای غیر امریکایی کند.
تبلیغات

گوشی Moto Maxx احتمالا وارد بازار اروپا نیز نخواهد شد و موتورولا بازار آسیا از جمله هند را برای عرضه‌ی این محصول در نظر گرفته است. Flipkart یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی‌های هند، تایید کرده است که یک گوشی بسیار خوب از سری Moto به زودی از طریق این فروشگاه عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که منظور فلیپ‌کارت همان Moto Maxx باشد.

همچنین انتظار داریم گوشی Moto Maxx با مشخصات فنی شبیه به Droid Turbo روانه‌ی بازار هند شود. پس به این ترتیب شاهد یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچ با رزولوشن QHD یا ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، پردازنده‌ی Snapdragon 805، دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی با فلاش دوگانه‌ی LED، دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی و باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهیم بود.

موتورولا در ماه گذشته بیش از ۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در بازار هند به فروش رسانده است. از این رو موتورولا متوجه شده است که بازار هند بسیار ارزشمند است. پتانسیل بسیار بالای فروش در این کشور باعث شده تا موتورولا به فکر بیافتد Moto Maxx را ابتدا در این کشور عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات