انویدیا دعوتنامه‌‌ی مراسم ۱۲ اسفندماه خود را ارسال کرد

چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
انویدیا، دعوتنامه‌های رسمی خود را برای برگزاری مراسمی در 12 اسفند ارسال کرده است. این بدین معناست که به زودی شاهد رونمایی از نسل جدید محصولات این شرکت خواهیم بود.گفته می‌شود انویدیا قصد دارد نسل دوم تبلت شیلد را رونمای یکند.
تبلیغات

شاید نمایشگاه CES امسال، آنطور که باید و شاید برای کسانی که در انتظار رونمایی از پرچمداران و محصولات پر زرق و برق بودند، خوشایند نبوده باشد. اما این دلیل نمی‌شود که تا پایان سال خبری از چنین رونمایی‌هایی نباشد! این موضوع را می‌توان از کنفرانس‌هایی که در چند روزه ابتدایی ماه مارس و پیش از برگزاری رویداد کنفرانس جهانی موبایل برگزار می‌شود، پی برد. 

۱۰ اسفندماه HTC و سامسونگ محصولات تازه خود را به نمایش خواهند گذاشت و بعد از آن مایکروسافت که در روز ۱۱ اسفند بر روی سن خواهد رفت و احتمالا علاوه بر قابلیت‌های ویندوز ۱۰ برای ویندوز فونی‌ها، از سری جدید محصولات لومیا رونمایی خواهد کرد. ۱۲ اسفند ماه نیز انویدیا خود را برای معرفی محصولات جدید خود آماده می‌کند. محصولاتی که انویدیا، از آن‌ها تحت به عنوان محصولاتی که «دنیای بازی را از نو  تعریف خواهند کرد» یاد می‌کند.

با توجه به چنین برنامه فشرده‌‌ای، دور از ذهن نیست که اپل نیز معرفی ساعت هوشمند iWacth و مک‌بوک ایر رتینا را اندکی زودتر از موعد پیش‌بینی شده در فرودین یا اردیبهشت ماه معرفی کند. 

 اما انویدیا با توجه به برگزاری کنفرانس جهانی موبایل، چه محصولاتی را برای رقابت در آستین دارد؟ نسل جدید تبلت‌های Shield? تلفن هوشمند مخصوص بازی‌؟‌ یا حتی یک کنسول تمام عیار برای رو در رو شدن با رقبای نسل هشتمی؟ یعنی پلی‌استیشن 4 سونی و ایکس‌باکس وان مایکروسافت رقیب تازه‌ای پیدا می‌کنند؟

حتی بعید نیست که اگر انویدیا هم بخواهد بخشی از بازار هدست‌های واقعیت مجازی را در دست داشته باشد. هر چه که هست، تنها چند هفته باید منتظر باشیم تا ببینیم انویدیا چه چیزی را برای مراسم پراهمیت خود پنهان نگاه داشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات