گوشی نکسوسی ساخت سونی فاش شد

یک‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
تعدادی تصویر در شبکه‌ی اجتماعی Reddit منتشر شده که ادعا می‌شود به اسناد فاش شده‌ای تعلق دارد که توسط یکی از واحدهای طراحی کمپانی سونی به مقر شرکت گوگل ارسال شده است. این اسناد به دستگاه جدیدی اشاره می‌کند که سونی Porpita نامیده می‌شود؛ دستگاهی که تصور می‌شود به سری نکسوس تعلق داشته باشد.
تبلیغات

 در این سند، تاریخ ارائه‌ی دستگاه اکسپریا نکسوس سونی به میانه‌ی ماه آپریل نسبت داده شده که بخاطر مشکلات مربوط به پردازنده‌ی اسنپدراگون 810 به ماه ژوئن موکول شده است. این اسناد حتی نمونه‌ای از طرح شماتیک دستگاه اکسپریا نکسوس را نیز در بر دارند و یکی از برگه‌ها نیز حاوی مشخصات فنی دستگاه است. بر اساس این سند، نکسوس تولیدی سونی به صفحه‌نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن 1080p با تراکم پیکسلی 526 بر اینچ مجهز خواهد بود. دوربین اصلی 13 مگاپیکسل، دوربین جلویی 5 مگاپیکسل، 3 گیگابایت حافظه‌ی رم، 32/64 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی و یک باتری 3780mAH از دیگر مشخصات فنی منتسب به اکسپریا نکسوس است.

Sony-Porpita-Xperia-Nexus 1
Sony-Porpita-Xperia-Nexus 3

صحبت در خصوص دستگاه اکسپریا نکسوس و شایعات حول محور آن اکنون سال‌هاست که در میان است اما هنوز خبری از چنین دستگاهی از سوی سونی یا گوگل نیست.

اگر گوگل و سونی به واقع تصمیم به معرفی چنین دستگاهی داشته باشند، شما چه انتظاری از مشخصات طراحی و فنی آن خواهید داشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات