بلومبرگ: اچ‌تی‌سی در MWC 2015 از وان M9 و ساعت‌هوشمندش رونمایی می‌کند

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی با ارسال دعوت‌نامه‌های کنفرانس خود که دهم اسفند ماه برگزار خواهد شد، ظاهرا در کنگره‌ی موبایل بارسلون حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اچ‌تی‌سی در این مراسم نسل جدید پرچمدار خود را به‌همراه یک ساعت‌هوشمند معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

بلومبرگ با انتشار گزارشی در مورد کنفرانس اچ‌تی‌سی که دهم اسفند ماه و یک روز پیش از آغاز رسمی کنگره‌ی موبایل بارسلون برگزار خواهد شد، خبر از معرفی نسل جدید پرچمدار اچ‌تی‌سی و یک ساعت‌هوشمند توسط این کمپانی تایوانی داده است. براساس اطلاعات ارائه شده، اچ‌تی‌سی نسل جدید گوشی‌هوشمند پرچمدار خود را با نام M9 و براساس الگوهای طراحی نسل‌‌های پیشین در رنگ‌های طلایی، خاکستری و نقره‌ای روانه‌ی بازار خواهد کرد.

به گزارش بلومبرگ، دوربین پشتی این گوشی‌هوشمند از سنسور ۲۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. البته استفاده از این سنسور به‌معنای کنار گذاشتن فناوری اولتراپیکسل توسط اچ‌تی‌سی نیست. همچنین اچ‌تی‌سی در دوربین جلوی گوشی از پیکسل‌های بزرگ استفاده کرده که ارمغان آن ثبت تصاویر خوب در محیط‌های تاریک است. بلومبرگ تراشه‌ی مورد استفاده در این گوشی‌هوشمند را اسنپ‌دراگون ۸۱۰ با بهره‌گیری از هشت هسته‌ی پردازشی اعلام کرده است. همچنین باید به استفاده از فناوری صوتی دالبی ۵.۱ و همچنین رابط کاربری سنس ۷ اچ‌تی‌سی اشاره کرد.

با وجود اینکه اطلاعات کمی در مورد ساعت‌هوشمند اچ‌تی‌سی منتشر شده، اما بلومبرگ پیش‌بینی کرده که تایوانی‌ها از اولین ساعت‌هوشمند خود در جریان این کنفرانس رونمایی خواهند کرد. براساس اطلاعات منتشر شده اچ‌تی‌سی برای تولید این ساعت‌هوشمند با کمپانی Under Armour که در حوزه‌ی مد و فشن فعالیت می‌کند، همکاری کرده است. این دو کمپانی در نمایشگاه CES 2015 خبر از همکاری با یکدیگر دادند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات