آنر 9 هواوی با تراشه کرین 960 و دوربین دوگانه رونمایی شد

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
همان‌طور که انتظار می‌رفت، هواوی دقایقی پیش از گوشی آنر ۹ رونمایی کرد. این گوشی با بهره‌گیری از دوربین دوگانه به‌همراه سیستم پرداخت هواوی معرفی شد.
تبلیغات

هواوی دقایقی پیش نسل جدید گوشی سری آنر را رونمایی کرد. این گوشی که انتظار رونمایی از آن می‌رفت، با بهره‌گیری از یک دوربین دوگانه در پشت رونمایی شد. از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به بهره‌گیری از پردازنده‌ی کرین ۹۶۰ اشاره کرد که در گوشی‌های هوشمند پی ۱۰ و میت ۹ این کمپانی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین باید به حافظه‌ی رم ۴ و ۶ گیگابایتی با حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با پشتیبانی از اسلات میکرو اس‌دی اشاره کرد.

هواوی یکی از نقاط قوت گوشی آنر ۹ را دوربین دوگانه‌ای می‌داند که در پشت این گوشی قرار گرفته است. حسگر‌های مورد استفاده در دوربین دوگانه این گوشی، دو نمونه‌ی ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی هستند و با وجود لنزی که از زوم اپتیکال دو برابر پشتیبانی می‌کند، امکان ثبت تصاویر پرتره با جلوه بوکه را فراهم می‌آورند. هواوی در جلوی گوشی از یک حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

آنر 9 هواوی

هواوی در کنار آنر ۹ از تکنولوژی پرداخت موبایلی خود نیز با عنوان هواوی پی در کره رونمایی کرد. این سیستم پرداخت مبتنی بر NFC است و امکان انجام تراکنش‌های مختلف مالی را برای کاربران هواوی فراهم می‌کند. آنر ۹ با پشتیبانی از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، اتصال وای‌فای و 4G VoLTE و همچنین ظرفیت ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باتری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

هواوی حسگر اثر انگشت را به بخش جلویی این گوشی انتقال داده است. استفاده از تراشه‌ی جدید پردازشی برای تولید صدای Hi-Fi امکان ایجاد صدای شفاف‌تر را فراهم آورده است.

آنر ۹ هواوی در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی و طلایی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت نسخه‌ی مجهز به حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی با حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت، به ترتیب ۴۰۰ و ۴۴۰ دلار است. نسخه‌ی ۴ گیگابایتی مجهز به حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی، با برچسب قیمت ۳۴۰ دلاری راهی بازار خواهد شد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی آنر نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات