بلو از تلفن هوشمند با طول عمر باتری ۴ روزه رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
با گوشی جدید بلو نیازی به تعویض باتری یا استفاده از باتری‌های اکسترنال نیست. بلو، کمپانی کمتر شناخته شده‌ی گوشی‌های هوشمند، چند محصول جدید را به CES 2015 آورده که یکی از آن‌ها طول عمر باتری ۴ روزه دارد.
تبلیغات

 یکی از تلفن‌های اندرویدی جدید بلو، مدل Studio Energy است که از صفحه نمایش ۵ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. تا به حال هیچ گوشی هوشمند ۵ اینچی به باتری بیش از ۳۹۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز نشده است و از این بابت، بلو دستاورد ارزشمندی دارد که شاید در آینده‌ی نزدیک به یک استاندارد در دنیای تلفن‌های هوشمند تبدیل شود. با هر بار شارژ این تلفن، می‌توان یک آخر هفته را سر کرد بدون اینکه نگران اتمام شارژ باتری بود. بلو ادعا می‌کند که در استفاده‌ی روزمره، این گوشی چهار روز دوام می‌آورد.

 اما دیگر مشخصات سخت‌افزاری گوشی Energy به خوبی باتری آن نیست. این گوشی هوشمند به پردازنده‌ی ۱.۳ گیگاهرتزی ساخت مدیاتک، صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن 720p، یک گیگابایت حافظه‌ی رم و ۸ گیگابایت حافظه‌‌ی ذخیره سازی است. بلو یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را در پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی را در جلوی این گوشی قرار داده است.

قیمت این گوشی ۱۷۹ دلار تعیین شده است.

vivo air

بلو چندان معروف نیست، اما محصولات جالبی را تولید کرده است. گوشی بعدی این شرکت با نام Vivo Air تنها ۵ میلی‌متر ضخامت دارد و قیمت ۱۹۹ دلار برای آن در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش ۴.۸ اینچی این گوشی از نوع Super AMOLED است و از رزولوشن 720p پشتیبانی می‌کند.

دو گوشی Life One و Life XL نیز به ترتیب با صفحه نمایش ۵ و ۵.۵ اینچ و پردازنده‌ی ۶۴ بیتی Snapdragon 410 همراه هستند. هر دو قادر به اتصال به شبکه‌ی LTE بوده و به ترتیب با قیمت‌های ۱۷۹ و ۱۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهند شد. این گوشی‌ها نیز از رزولوشن 720p پشتیبانی می‌کنند. اطلاعات بیشتر در باره‌ی گوشی‌های بلو که بعید است به این زودی‌ها از خاک امریکا خارج شوند را در وب‌سایت این شرکت ملاحظه کنید.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات