تلفن ویوو ایر معرفی شد: بدنه باریک و قیمت ۱۹۹ دلاری

چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی بلو، پرچمدار جدید خود را با بدنه فلزی، ضخامت نیم سانتیمتر، پردازنده مدیاتک و نمایشگر 720p در نمایشگاه CES رونمایی کرد. این تلفن تنها ۱۹۹ دلار قیمت دارد.
تبلیغات

شاید تا کنون درباره تلفن‌های کمپانی Blu چیزی نشنیده باشید، اما این کمپانی که در شهر میامی ایالت فلوریدا مستقر است، توانسته کسب و کار بزرگی از طریق تولید تلفن‌های هوشمند آنلاک برای فروش در بازارهای در حال توسعه، تشکیل دهد. آنها نشان داده‌اند که در بازار پرفشار رقابتی تلفن‌های هوشمند می‌توان محصولاتی زیبا تولید کرد و انها را با قیمتی بسیار خوب به فروش رساند.

vivo-air-1

این کمپانی تلفن ویوو ایر۷ پرچمدار جدید خود را در نمایشگاه CES رونمایی کرده است. Vivo Air وزنی معادل با ۹۹.۲ گرم و ضخامتی ۵.۱ میلی‌متری دارد که آن را در رده باریک‌ترین و سبک‌ترین تلفن‌های هوشمند حال حاضر بازار قرار می‌دهد. بر خلاف تلفن‌های تولیدی قبلی ویوو، پرچمدار جدید دارای بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم و منیزم است. طراحی ظاهری ان بسیار شبیه به آیفون 5S است که در گوشه‌ها گردتر شده است. حتی چینش دکمه‌ها در اطراف و محل قرارگیری سنسورها و لنزها در جلو هم کاملا مثل آیفون است.

vivo-air-2

این تلفن به یک پردازنده MT6592 مدیاتک، یک گیگابایت حافظه رم و یک پردازنده گرافیکی Mali مجهز شده است. در بخش جلویی بدنه شاهد نمایشگر ۴.۸ اینچی 720p هستیم. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت بدنه و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلو برای مکالمات ویدیویی و گرفتن سلفی تعبیه شده است. همه چیز این محصول نسبت به رده قیمتی‌اش مناسب به نظر می‌رسد جز یک مورد: پردازنده! تراشه مدیاتک به هیچ عنوان نمی‌تواند با چیپ اسنپ‌دراگون کوالکام موجود در پرچمداران امروزی رقابت کند.

ویوو ایر در دو مدل سفید با رگه‌های طلایی و مشکی با رگه‌های متالیک با قیمت مناسب ۱۹۹ دلار به صورت آنلاک و غیرقراردادی، از طریق آمازون و سایر خرده‌فروشی‌ها ارائه خواهد شد.

نظر شما درباره پرچمدار جدید Blu چیست؟

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات