Lumix CM1 با لنز Leica در بازار آمریکا عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
ماه سپتامبر شرکت پاناسونیک در نمایشگاهی مرتبط با دوربین‌٬ در اقدام جالبی از یک گوشی هوشمند پرده برداشت. حالا در جریان CES ۲۰۱۵ این شرکت اعلام کرده که Lumix CM1 را در بازار امریکا عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

 درواقع Lumix CM1 شبیه سایر گوشی‌های هوشمند نیست. این گوشی هوشمند دارای یک حسگر یک اینچی است که معمولا در دوربین‌های پیشرفته دیده می‌شود. همچنین لنز f/2.8 Leica بهره می‌برد که در دوربین‌های پیشرفته point-and-shoot هم به ندرت یافت می‌شود. این گوشی هوشمند از حسگر 20 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

vs09-15 1310s.0

Lumix CM1 دارای یک نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده اسنپ‌دراگون، اندروید 4.4 و 2 گیگابایت حافظه رم است. این گوشی هوشمند بسیار روان است و از نرم‌افزار دوربین بسیار کاربردی بهره می‌برد.

Lumix CM1 جزو از آن دسته  از گوشی‌های هوشمندی است که هیچگاه به بازار آمریکا عرضه نمی‌شوند و شرکت‌های برتر فناوری  سعی می‌کنند تا این‌گونه محصولات را در بازارهای بین‌المللی به فروش برسانند و چندان تلاشی برای ورود به بازارهای رقابتی و اشباع شده آمریکا نمی‌کنند؛ اما این بار پاناسونیک در کنفرانس خبری خود در جریان رویداد CES ۲۰۱۵ اعلام کرد که تابستان سال جاری میلادی این گوشی هوشمند به بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

vs09-15 1311s 1.0

 این گوشی هوشمند با قیمت 1000 دلار به بازار عرضه می‌شود و در صورت خرید آن می‌توانید با تنظیمات دستی موجود٬ عکس‌‌های متنوع و فوق‌العاده‌ای بگیرید و ویدیوهای 4K ضبط کنید.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی بامیلو، اسپانسر زومیت در پوشش خبری نمایشگاه CES ۲۰۱۵ با طیف وسیعی از کالاهای الکترونیک، مد و لباس، لوازم خانه و آشپزخانه در خدمت شماست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات