ساعت هوشمند آلکاتل با ظاهر شبیه به موتو ۳۶۰ و قیمت ارزان معرفی شد

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
آلکاتل ساعت هوشمند OneTouch Watch را با صفحه‌‌نمایش گرد و قابلیت اتصال به آیفون و گوشی‌های هوشمند اندرویدی معرفی کرد.
تبلیغات

 ساعت هوشمند آلکاتل برخلاف ساعت‌های اندروید وِر، علاوه بر قابلیت اتصال به گوشی‌های اندرویدی، امکان جفت‌شدن با آیفون را نیز دارد. این ساعت همچون موتو ۳۶۰ و جی‌واچ‌آر از صفحه‌نمایش دایره‌ای شکل بهره می‌برد.

همچون ساعت‌های هوشمند اندرویدی، برای کنترل وان‌تاچ واچ باید از اپلیکیشن کمکی که بر روی گوشی نصب می‌شود استفاده کنید. این ساعت نیز اعلانیه‌های مختلف کاربر را از گوشی دریافت کرده و به اطلاع وی می‌رساند و اطلاعات مربوط به سلامت را نیز گردآوری می‌کند.

ساعت آلکاتل

اگر از تلفن‌های اندرویدی استفاده می‌کنید، هر اپلیکیشنی که اعلانیه داشته باشد این امکان را خواهد داشت تا اعلانیه را به گوشی آلکاتل نیز ارسال کند؛ اما این قابلیت‌ها در iOS کمی محدودتر است.

ساعت هوشمند آلکاتل بصورت خودکار وقتی دست خود را در مقابل صورت می‌گیرید روشن می‌شود تا زمان یا اعلانیه‌ها را به شما نمایش دهد. با لمس صفحه نیز می‌توانید به رابط کاربری لمسی آن که شبیه به رابط مدرن ویندوز است، دسترسی داشته باشید.

آلکاتل می‌گوید ساعت‌هوشمند این شرکت تا دو روز بدون نیاز به شارژ باتری، دوام می‌آورد.

آلکاتل وان تاچ واچ

مهم‌ترین برتری ساعت هوشمند آلکاتل پشتیبانی از هر دو پلتفرم اندروید و iOS است؛ اما رابط کاربری این شرکت برای ساعت نیاز به بهینه‌سازی‌های بسیاری دارد.

از طریق این ساعت می‌توان ضربان قلب را محاسبه کرد یا از ژیروسکوپ آن به عنوان قطب‌نما بهره برد. این ساعت همچنین می‌تواند سیکل خواب کاربر را اندازه‌گیری کرده و گام‌های برداشته شده‌ی وی را محاسبه کند. کالری‌های سوزانده‌ی شده کاربر در هر فعالیت ورزشی نیز گزارش داده می‌شود.

ساعت آلکاتل هوشمند

ساعت هوشمند آلکاتل در زمان دریافت اعلانیه‌ها، از طریق لرزش، کاربر را مطلع می‌کند. امکان کنترل موزیک یا تماس‌ها نیز در این ساعت وجود دارد.

هنوز مشخص نیست که پشتیبانی نرم‌افزاری در این ساعت به چه شکل است و آلکاتل چه سیستم‌عاملی را برای ساعت خود در نظر گرفته است.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات