لنوو مانیتور ThinkVision X24 را با طراحی زیبا و رزولوشن فول‌اچ‌دی معرفی کرد

دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
لنوو مانیتور جدیدی به نام ThinkVision X24 را در سایز ۲۳.۸ معرفی کرده که تقریباً حاشیه‌ ندارد. این مانیتور به پنل IPS LCD با زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه مجهز شده است.
تبلیغات

مانیتور ThinkVision X24 از رزولوشن فول‌اچ‌دی یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و از نظر مشخصات سخت‌افزاری تقریباً هیچ برتری بر رقبای خود ندارد. تنها نکته‌ی جالب و مهم درباره‌ی این مانیتور مربوط به حاشیه‌ی بسیار باریک دور صفحه‌نمایش و طراحی منحصر به مفرد آن است.

مانیتور X24 لنوو از درگاه‌های ورودی HDMI و DisplayPort پشتیبانی می‌کند تا بتوانید آن را به دستگاه‌‌های مختلف متصل کنید. این مانیتورِ زیبا، فوق‌العاده باریک است و تنها ۷.۵ میلی‌متر ضخامت دارد. بدونِ حاشیه بودن آن، باعث می‌شود تا به سادگی بتوانید چند دستگاه از این مانیتور  را کنار هم گذاشته و یک نمایشگر بزرگ را تشکیل دهید.

لنوو می‌گوید X24 اولین مانیتور دنیا است که از پنل Neo-Blade بهره می‌برد.البته با جستجو در وب می‌توان متوجه شد که این پنل توسط ال‌جی تولید می‌شود.

ThinkPad THINKVISION X24 sh03

از دیگر مشخصات فنی مانیتور لنوو X24 می‌توان به نسبت تصویر ۱۶:۹، کنتراست تصویر ۱۰۰۰ به ۱ و کنتراست داینامیک ۳ میلیون به ۱ اشاره کرد. حداکثر شدت روشنایی این مانیتور نیز ۲۵۰ شمع بر متر مربع (cd/m2) اعلام شده است.

این مانیتورِ ۳.۵ کیلوگرمی قرار است با قیمت ۲۵۰ دلار روانه‌ی بازار جهانی شود.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces-2015/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات