احتمالا تلفن‌های هوشمند پالم در سال ۲۰۱۵ به بازار برمی‌گردند

پنج‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
ظاهرا آلکاتل برای نفوذ بیشتر در بازارهای مهم اقدام به تصاحب برند Palm کرده و به زودی شاهد ارائه تلفن‌هایی اندرویدی با این نام تجاری قدیمی خواهیم بود.
تبلیغات

شاید تلفن‌ هوشمند پالم در سال جدید به بازار بازگردند. اگر به وب‌سایت palm.com مراجعه کنید، به وب‌سایت دیگری با نام دامنه mynewpalm.com منتقل می‌شوید. تنها چیزی که در وب‌سایت جدید مشاهده می‌شود، یک تیزر گرافیکی شامل لوگوی پالم است که در زیر آن به صورت مکرر عبارات "Coming Soon" و "Smart Move" ظاهر می‌شوند.

این وب‌سایت به اسم یک کمپانی به نام Progress Global Limited ثبت شده که به نظر می‌رسد مجوز استفاده از برند پالم را از هیولت پاکارد (HP) خریده است. یکی از اسامی که به عنوان موسسین این شرکت دیده می‌شود، نیکولاس زیبل، رییس بخش اجرایی بخش آمریکای آلکاتل وان‌تاچ است.

به نظر می‌رسد با وجود آن که گوشی‌های وان‌تاچ آلکاتل مدتی است که تولید می‌شوند، نتوانسته‌اند در بازارهای مهم خارج از آسیا موفق باشند. این در حالی است که سایر کمپانی‌های چینی چون هواوی و زد‌تی‌ای اسم و رسم بهتری پیدا کرده‌اند.

عبارت "Smart move" در وب‌سایت جدید، پیش تر توسط آلکاتل وان‌تاچ هم استفاده شده بود. بنابراین می‌توان انتظار داشت که به زودی برند پالم توسط آلکاتل زنده شود. اما هنوز مشخص نیست که این برند در چه محصولاتی استفاده خواهد شد! از آنجایی که تلفن‌های سری وان‌تاچ آلکاتل بر روی اندروید تمرکز دارند، احتمالا باید شاهد تلفن‌های هوشمند اندرویدی جدیدی با برند پالم باشیم.

شاید در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2015 شاهد رونمایی از تلفن‌های جدید با برند قدیمی و معتبر پالم باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات