تصاویری منتسب به One Plus Two منتشر شد

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه اینترنتی GeekBuying گوشی هوشمندی را با نام one plus two به‌عنوان پیش‌فروش در سایت خود قرار داده که احتمال می‌رود محصول بعدی شرکت one plus باشد.
تبلیغات

 هنوز هیچ اعلام رسمی از سوی شرکت وان پلاس مبنی‌بر صحت تصویر منتشر شده در دست نیست، اما اگر این تصویر مربوط به one plus two باشد، می‌توانیم شاهد تلفن هوشمند خوش ساختی باشیم که بسیاری از کاربران را مجذوب خود خواهد کرد. شایعات و عکس‌های منتسب به این گوشی نشان می‌دهد که one plus two حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش باریکی دارد. هنوز خبر دقیقی در باره اندازه صفحه نمایش آن وجود ندارد اما شایعات حاکی از آن است که این محصول نمایشگر 5.5 اینچی خواهد داشت.

در طراحی و ساخت one plus two دو بلندگو  به شکلی کاملا ماهرانه در حداکثر فضای باقی مانده از حاشیه بالا و پایین صفحه نمایش جای گرفته است.

جدا از طراحی زیبای one plus two،  به نظر می‌رسد با تلفن قدرتمندی از سوی شرکت one plus رو به‌رو هستیم. علاوه بر صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 1080p ٬ پردازنده‌ی Snapdragon 805 درون آن جاگرفته است. one plus two به دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو مجهز شده و از سه گیگابایت رم بهره می‌برد.

one-plus-two

از دیگر مشخصات نسبت داده شده به one plus two می‌توان به یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این تلفن قرار است در ظرفیت 64 گیگابایت به بازار عرضه شود.

one plus two طبق اطلاعات منتشر شده به اندروید 4.4 به همراه Oppo’s Color OS تحت نظر سایانوژن مجهز می‌شود.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد تصویر منتشر شده از این گوشی ساختگی باشد. زیرا پیشتر اعلام شده بود که One plus 2 با color os عرضه می‌شود. بر این اساس ممکن است این تلفن در دو نسخه برای بازارهای مختلف تولید شود و این تصویر مدل مجهز به سایانوژن باشد.

 فروشگاه اینترنتی GeekBuying نسخه 64 گیگابایتی one plus two را با قیمت 349 دلار به عنوان پیش‌فروش در سایت خود قرار داده است که انتظار می‌رود در زمان عرضه رسمیش، قیمت پایین تر از 349 دلار را به خود اختصاص دهد. تمامی اطلاعات ارئه شده به نوعی شایعات پیرامون نسل بعدی گوشی کمپانی one plus است و باید تا عرضه و معرفی رسمی آن منتظر بمانیم.

نظر شما درباره این تلفن همراه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات