کوالکام تصویری از گوشی‌هوشمند مبتنی بر اسنپ‌دراگون ۸۰۰ برای رونمایی در CES 2015 منتشر کرد

سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تنها چند روز دیگر تا آغاز نمایشگاه CES 2015 و ارائه آخرین دستاوردهای کمپانی‌های بزرگ فعال در زمینه‌ی تولید ابزار‌های الکترونیک باقی مانده است. در این بین کوالکام نیز با انتشار تصویری نوید معرفی یک گوشی‌هوشمند مبتنی بر تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۰ را داده است!
تبلیغات

نمایشگاه CES برای بسیاری از کمپانی‌ها محلی برای نمایش آخرین دستاوردها و فناوری‌ها است. کوالکام نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین تامین کننده‌ی تراشه‌ی گوشی‌های‌هوشمند اندرویدی در این نمایشگاه حضور می‌یابد تا به نمایش آخرین محصولات و دستاوردهای خود بپردازد. این کمپانی با انتشار تصویری در توئیتر خبر از معرفی یک گوشی‌هوشمند جدید داد که از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۰ در آن استفاده شده است.

اسنپ‌‌دراگون ۸۰۰ کوالکام تراشه‌‌ای است که در قلب بسیاری از پرچمداران سال ۲۰۱۳ جا گرفته است، از این‌رو استفاده از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۵ یا ۸۱۰ در یک محصول جدید منطقی‌تر به نظر می‌رسد. البته نباید از قدرت اسنپ‌دراگون ۸۰۰ غافل بود. این تراشه در حال حاضر نیز قدرت بالایی دارد و نمی‌توان در کاربرد‌های روزمره نقطه‌ی ضعفی از این تراشه یافت. البته باید به این نکته اشاره کرد که شاید گوشی مورد نظر یک پرچمدار نیست و از این‌رو استفاده از اسنپ‌دراگون ۸۰۰ منطقی باشد. با توجه به تصویر منتشر شده و وجود کلید‌های فیزیکی در پشت گوشی، می‌توان تعلق این محصول به ال‌جی را پیش‌بینی کرد.

A new #Snapdragon 800 powered smartphone is launching next week at @intlCES – here’s a first look. pic.twitter.com/6Sx8wQQsdE— Qualcomm (@Qualcomm) December 29, 2014

شایعات بسیاری در مورد احتمال معرفی جی‌فلکس ۲ در CES 2015 توسط ال‌جی مطرح شده که انتشار این تصویر نیز گواهی بر این مدعی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات