ال‌جی درصدد عرضه‌ی جی۴ با قلم جی-پِن است

یک‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی در لاس‌وگاس و کنگره‌ی موبایل بارسلون، شایعات و گمانه‌ها در خصوص محصولاتی که انتظار می‌رود توسط کمپانی‌های بزرگ روانه‌ی بازار شوند، افزایش می‌یابد. براساس آخرین شنیده‌ها ال‌جی در نظر دارد جی۴ را با قلم G-Pen روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

بدون شک گلکسی‌نوت سامسونگ محبوب‌ترین محصولی است که سامسونگ روانه‌ی بازار می‌کند. باوجود مخالفت‌ها و انتقادات اولیه بر علیه این محصول، سامسونگ موفق شد صفحه‌ی نمایش بزرگ را در کنار قلم به یک ترکیب موفق تبدیل کند. با توجه به موفقیت سامسونگ در این حوزه، سایر تولیدکنندگان نیز محصولات مشابهی روانه‌ی بازار کرده‌اند. براساس آخرین شنیده‌ها، ال‌جی در حال تلاش برای ساخت یک قلم شبیه به S-Pen گلکسی‌نوت‌های سامسونگ است. شنیده‌ها حکایت دارند که ال‌جی این قلم را G-Pen نامیده است. براساس اطلاعات منتشر شده، ال‌جی درصدد آن است تا با ارائه‌ی یک محصول همراه با جی‌پن، آن را به رقیب قدری برای گلکسی‌نوت ۴ ساسونگ بدل کند.

در حال حاضر اطلاعات روشنی از محصولی که قرار است همراه با جی‌پن روانه‌ی بازار شود، وجود ندارد. براساس گمانه‌زنی‌های انجام شده توسط منبع، احتمالا محصول مورد نظر، نسل بعدی پرچمدار ال‌جی یا همان جی۴ خواهد بود. با نگاهی به مشخصات فنی احتمالی جی۴ می‌توان آن را رقیب قدرتمندی برای گلکسی‌نوت ۴ سامسونگ خواند. اطلاعات فنی منتسب به جی۴ شامل صفحه‌ی نمایش ۵.۳ اینچی با رزولوشن ۲٫۵۶۰ در ۱٫۴۴۰، دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی، چهار گیگابایت حافظه‌‌ی رم و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ است. همچنین یک باتری ۳٫۵۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز این محصول را تامین خواهد کرد. البته ال‌جی محصولاتی چون اپتیموس جی پرو و جی ۳ استایلوس را با بهره‌گیری از قلم روانه‌ی بازار کرده است. حال باید دید این شایعات تا چه اندازه به واقعیت خواهند پیوست.

نظر شما در خصوص این گوشی‌هوشمند چیست؟ آیا در آینده‌ی نزدیک شاهد معرفی آن خواهیم بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات