اکسپریا زد 4 سونی در ایمیل‌های هک شده رویت شد

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
فاصله‌ی زیادی تا شروع نمایشگاه‌های بزرگ CES و MWC نداریم و بسیاری از ما مشتاق و هیجان زده‌ایم تا بدانیم شرکت‌های مختلف دنیای تکنولوژی در حال آماده کردن چه دستگاه‌هایی برای ما هستند. امروز طراحی اکسپریا زد ۴، پرچم‌دار نیمه اول سال ۲۰۱۵ سونی از طریق ایمیل‌های هک شده، لو رفته است.
تبلیغات

اطلاعات محرمانه زیادی این روز‌ها از سونی به بیرون راه پیدا می‌کند و بر اساس ایمیلی که از صندوق نامه‌های یکی از مدیران شرکت سونی هک شده، طراحی از یک دستگاه بدست آمده که به احتمال زیاد مربوط به اکسپریا زد ۴ سونی است. اینطور که در ایمیل هک شده گفته شده، پرچم‌دار بعدی که طراحی آن همین شکل بالا است، قرار است در فیلم بعدی جیمز باند استفاده شود. حتی مقدار دستمزدی که سونی قرار بوده به کارگردان و بازیگر فیلم جیمز باند بدهد نیز در ایمیل لو رفته است.

جالب است بدانید که سونی برای به کار رفتن اکسپریا زد ۴ در فیلم جدید جیمز باند، قصد دارد ۵ میلیون دلار به دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند، دستمزد دهد.

z4-leak-1

نمی‌توان گفت تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید، طراحی نهایی اکسپریا زد ۴ سونی است، اما احتمالا طرحِ پایه از پرچم‌دار  بعدی این شرکت ژاپنی است که شباهت زیادی با دستگاه‌های قبلی سونی دارد. باید منتظر ماند و دید که سونی برای فروش بهتر و بیشتر پرچم‌دار بعدی خود چه ایده‌هایی در زد۴ به کار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات