گلکسی نوت ۴ با پردازنده‌ی Snapdragon 810 در راه است

جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
شواهد نشان می‌دهند که سامسونگ در تلاش برای ارائه‌ی نسخه‌ی جدیدی از گلکسی نوت ۴ با پردازنده‌ی ۶۴ بیتی Snapdragon 810 است. این پردازنده قوی‌ترین پردازنده‌ی حال حاضر دنیای موبایل به شمار می‌رود که انتظار می‌رود در دل پرچمداران سال آینده‌ مورد استفاده قرار گیرد.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که اخیرا به دست آمده، سامسونگ قصد دارد نسخه‌ی جدیدی از فبلت پرچمدار خود را روانه بازار کند. در حال حاضر گلکسی نوت ۴ در دو نسخه و با پردازنده‌های Snapdragon 805 و Exynos 7 Octa عرضه می‌شود. تصویر زیر به تازگی توسط اپلیکیشن Geekbench لو رفته و نشان از تجهیز گلکسی نوت ۴ به پردازنده Snapdragon 810 دارد.

Samsung-Galaxy-Note-4-SM-N916S-Snapdragon-810-01

نسخه‌ی جدید گلکسی نوت ۴ با نام مدل SM-N916S در وب‌سایت بنچمارک Geekbench ثبت شده است. این گوشی از اندروید ۵ آبنبات چوبی بهره می‌برد. دو مدل فعلی گلکسی نوت ۴ که در بازار نیز عرضه شده‌اند، SM-N910 و SM-N916S هستند. پیش از این گزارش شده بود که نسخه‌ی جدید گلکسی نوت ۴ تنها در کره‌ی جنوبی عرضه خواهد شد و از نظر شکل و شمایل ظاهری و کیفیت ساخت، هیچ تفاوتی با نسخه‌‌های فعلی ندارد.

معمولا چند هفته پس از عرضه‌ی نسخه‌ی مخصوص کره‌ی جنوبی،  نسخه‌ی جدید در برخی دیگر از مناطق دنیا عرضه خواهد شد. سیستم-روی-یک-چیپ Snapdragon 810 قوی‌ترین پردازنده‌ی ساخت کوالکام است که قادر به اجرای دستورات ۶۴ بیتی است و بخش پردازنده‌ی آن نیز از ۸ هسته‌ی مستقل بهره می‌برد. این پردازنده از شبکه‌ی پر سرعت LTE-A که در کره‌ی جنوبی نیز رواج یافته، پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات