گوشی Mi 4 شیائومی از آزمایش عمر باتری سربلند بیرون آمد

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
پرچمدار جدید شرکت چینی شیائومی با استقبال گرم مشتریان روبرو شد تا عرصه بر تولیدکنندگان مطرح بین‌المللی تنگ‌تر شود. وب‌سایت فون‌آرنا به تازگی تست باتری خود را بر روی  Xiaomi Mi 4 اجرا کرده و اینطور که به نظر می‌رسد، نتایج عمر باتری این گوشی هوشمند کاملا رضایت بخش است.
تبلیغات

 پرچمدار Mi 4 شیائومی به لطف باتری 3080 میلی‌آمپر ساعتی خود موفق شده 8 ساعت و 32 دقیقه در این آزمایش دوام بیاورد که نتیجه‌ی بسیار خوبی محسوب می‌شود. در دنیای واقعی، این اعداد به معنی پاسخگویی باتری دستگاه برای ۲ روز کاری است. این میزان شارژدهی به اندازه‌ای خوب است که مجبور نخواهید بود استفاده‌ی خودتان از دستگاه را به شدت مدیریت کنید تا مبادا با کمبود شارژ مواجه شوید. اما انتظار نداشته باشید دو روز تمام را صرف بازی با Mi 4 کنید و همچنان باتری آن پاسخگوی نیاز شما باشد.

در حقیقت در استفاده‌ی عادی، اگر میان مرور در وب، ارسال پیام، چند تماس تلفنی، مقداری بازی و تا حدودی پخش موسیقی و ویدیو در چرخش باشید به خوبی دو روز تمام را از شارژ مجدد بی‌نیاز خواهید بود. در بحث زمان شارژ شدن گوشی که خود یکی از فاکتورهای مهم به شمار می‌رود، هنوز بصورت دقیق مشخص نیست Mi 4 چه نتایجی از خود بر جای خواهد گذاشت؛ اما بزودی سطح عملکرد پرچمدار شیائومی در این قسمت نیز تعیین خواهد شد.

Screenshot from 2014-12-08 130915

در مقایسه با سایر گوشی‌های مطرح بازار نیز شیائومی Mi 4 جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص می‌دهد. در این آزمایش، از یک اسکریپت وب بهره گرفته شده که ضمن تنظیم روشنایی صفحه‌نمایش بر روی 200 نیت، مصرف باتری در کاربرد عادی روزانه را شبیه‌سازی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات