LG L25 اولین گوشی هوشمند فایرفاکسی ال‌جی فاش شد

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی ممکن است تا مدتی دیگر عضوی غیر منتظره را به جمع گوشی‌های هوشمند تولیدی خود اضافه کند. امروز تصاویری از دستگاه هوشمند LG L25 فاش شده که احتمالا اولین دستگاه تولیدی ال‌جی با سیستم عامل فایرفاکس است.
تبلیغات

این تصاویر فاش شده توسط upleaks@ به همراه یک طرح از ظاهر کلی (تصویر بالا) و چند اسکرین شات (تصویر پایین) از محیط کاربری این دستگاه همراه شده است. به گفته نویسنده upleaks@ گوشی هوشمند فایرفاکسی ال‌جی تنها برای اپراتور KDDI ژاپن در دسترس قرار می‌گیرد و در هیچ بازار دیگری عرضه نخواهد شد.

lg-l25-leak

اطلاعات موجود درباره این گوشی بسیار کم است و چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه از لحاظ طراحی بدنه و مشخصات دیگر این دستگاه اطلاعاتی در دست نیست، اما به احتمال فراوان LG L25 دستگاهی بر پایه پلتفرم فایرفاکس خواهد با قیمتی مقرون به صرفه خواهد بود. انتظار می‌رود این محصول با فروش خوبی رو به رو شود. همچنین نباید انتظار مشخصات فنی بالا را از این دستگاه داشته باشیم.

در هفته‌های آینده احتمالا خبر‌های بیشتری از این دستگاه دریافت خواهیم کرد و شاید خیلی زود‌تر این دستگاه رسما توسط ال‌جی معرفی شود. در هر دو مورد به شما خبرها را خواهیم رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات