گلکسی نوت 8 به صفحه نمایش با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ مجهز خواهد شد

جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها حکایت از آن دارند که گلکسی نوت ۸ به نمایشگری ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ مجهز خواهد شد.
تبلیغات

گزارشی از سوی پایگاه خبری Newsis و به نقل از یکی از مقامات شرکت سامسونگ منتشر شده که در آن جزئیاتی درباره‌ی گلکسی نوت ۸ و تاریخ عرضه‌ی آن عنوان شده است. طبق این گزارش، طراحی صفحه‌نمایش گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ مشابه نمونه‌ی به‌کاررفته در گلکسی اس ۸ خواهد بود. گلکسی نوت ۸ نیز مانند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ بهره‌مند خواهد بود و سایز صفحه‌نمایش این محصول نیز تفاوت زیادی با سایز صفحه نمایش گلکسی اس ۸ پلاس نخواهد داشت. در این گزارش، سایز صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۸ نیز ۶ اینچ عنوان شده است. از آن‌جایی که با افزایش عرض گوشی، ارتفاع آن نیز باید با یک نسبت منطقی افزایش یابد، سامسونگ در افزایش بیش از حد عرض گوشی مردد بوده است.

در این گزارش به استفاده از دوربین دوگانه در گلکسی نوت ۸ اشاره شده است؛ اما این موضوع تاکنون تأیید نشده است. به‌ گفته‌ی یکی از مقامات سامسونگ، طراحی بیرونی گلکسی نوت ۸ کمی نسبت به قبل متفاوت خواهد بود و بهبودهایی نیز در طراحی نهایی این محصول اعمال خواهد شد. 

در این گزارش جزئیاتی درباره‌ی محل قرارگیری حسگر اثر انگشت گلکسی نوت ۸ و احتمال ادغام آن با صفحه‌نمایش بیان نشده است. در روزهای گذشته نیز خبرهایی مبنی بر عدم ادغام حسگر اثر انگشت گلکسی نوت ۸ با صفحه نمایش آن منتشر شده است که با توجه به جزئیات جدید، به‌ نظر می‌رسد سامسونگ هنوز محل قرارگیری حسگر اثر انگشت گلکسی نوت ۸ را مشخص نکرده است.

طبق این گزارش، گلکسی نوت ۸ در ماه آگوست یا سپتامبر سال جاری رونمایی خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی این موضوع چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات