اندی رابین گوشی بدون حاشیه‌ اش را سه‌شنبه رونمایی می‌کند

شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات جدید حکایت از این دارند که استارتاپ Essential که به اندی رابین تعلق دارد در روزهای آینده از گوشی بدون حاشیه‌ی خود رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

اندی رابین، خالق اندروید است. پس از آنکه گوگل سودای توسعه‌ی سیستم‌عامل اختصاصی خود را در سر می‌پروراند، در نتیجه‌ی تصاحب اندروید، رابین به گوگل منتقل شد و تا چند سال رهبری تیم توسعه‌ی اندروید را بر عهده داشت. پس از مدتی، گوگل اندی رابین را به سمَت توسعه‌ی ربات‌ گماشت و از همین رو، او از گوگل جدا شد. وی پس از ترک گوگل، استارتاپ خود را با نام Essential راه‌اندازی کرد. رابین در ماه مارس خبر از عرضه‌ی گوشی هوشمندی بدون حاشیه توسط استارتاپ خود داد و حال به نظر می‌رسد این استارتاپ در روزهای آینده، از گوشی خود رونمایی خواهد کرد. استارتاپ Essential حتی صاحب یک حساب کاربری رسمی توییتر نیز شده است و انتظار می‌رود در روزهای منتهی به رونمایی از این گوشی، شاهد انتشار اخبار و اطلاعات بیشتری در رابطه با محصول آن باشیم.

گوشی استارتاپ اندی رابین

روز موعود، ۳۰ می (سه‌شنبه‌ی آینده) است. گمانه‌ها حکایت از این دارند که اِسنشل گوشی‌ هوشمندی با حاشیه‌های بسیار باریک رونمایی خواهد کرد. حساب توییتر این استارتاپ تصویری غیرمعمول از یک گوشی نیز منتشر کرده است که نشان از وجود یک بیرون‌زدگی در بالای گوشی دارد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، در لبه‌ی سمت راست می‌توان سه کلید فیزیکی را دید که احتمالا یکی مربوط به کلید پاور است و دو کلید دیگر برای تغییر حجم صدا هستند.

بر اساس اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد در بالای گوشی شاهد یک رابط سخت‌افزاری برای اتصال ماژول‌ها خواهیم بود. احتمالا این بیرون‌زدگی نیز حاصل اتصال ماژولی نظیر دوربین است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات