مشخصات وان M9، پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی منتشر شد

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
با نزدیک شدن به زمستان و زمان معرفی نسل جدید شماری از گوشی‌های پرچمدار اندرویدی، بازار شایعات داغ داغ است. به تازگی گمانه‌زنی‌هایی در مورد مشخصات فنی نسل جدید پرچمدار اچ‌تی‌سی، وان ام۹ منتشر شده که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.
تبلیغات

 گمانه‌‌زنی‌ها در شبکه‌های اجتماعی چینی حکایت از این دارد که نسل جدید پرچمدار ا‌چ‌تی‌سی با نام وان ام۹ و در سه‌ماهه‌ی ابتدایی سال ۲۰۱۵ میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد.

براساس شنیده‌ها این گوشی‌هوشمند از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۵ کوالکام، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با بهره‌گیری از لرزش‌گیر اپتیکال و باتری ۳٫۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. اچ‌تی‌سی بلندگوهای استریوی مورد استفاده در گوشی‌هوشمند خود را با همکاری بوزه توسعه خواهد داد.

اگرچه مشخصات فنی عنوان شده برای وان ام۹ در حد و اندازه‌ی یک پرچمدار است، اما باید در انتظار انتشار اطلاعات دقیق‌تری باشیم. با توجه به موج عرضه‌ی محصولات با قابلیت پردازش ۶۴ بیتی، شاید کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی محصول خود را همراه با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ روانه‌ی بازار کند که شامل تراشه‌ی ۶۴ بیتی است.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات