تصاویر رندر جدیدی از آیفون 8 منتشر شد

یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شایعات و تصاویرِ رندر نسل کاملا جدید آیفون پایان ندارند. امروز رندر‌های جدیدی از آیفون 8 منتشر شد که می‌تواند برخی ویژگی‌های آن را آشکار کند.
تبلیغات

ظاهرا اعضای وب‌سایت انگجت توانسته‌اند از طرف منبعی قابل اطمینان به جزییاتی از نسل جدید آیفون اپل دست پیدا کنند. این وب‌سایت با توجه به این اطلاعات جدید، تصاویر رندری تهیه کرده است که در ادامه با توضیحات بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم.

آیفون 8

همان‌طور که در تصویر اول مشخص است، دوربین‌ دوگانه جدید اپل به‌صورت عمودی همراه با فلش، یک برآمدگی در پشت دستگاه ایجاد کرده‌ است. ظاهرا اپل در این نسل هم نتوانسته برآمدگی دوربین در پشت دستگاه را از بین ببرد و سطح پشتی را کاملا صاف کند.

آیفون 8

نمای پشت دستگاه آشنا به نظر می‌رسد و اپل مورد جدیدی به آن اضافه نکرده؛ اما تفاوت اساسی در جنس بخش پشت دستگاه است که این بار قرار است به جای آلومینیوم از شیشه در آن استفاده شود. دلیل استفاده از شیشه به احتمال زیاد برای امکان شارژ بی‌سیم گوشی خواهد بود.

آیفون 8

با توجه به اطلاعات جدید از منابع انگجت، نمایشگر نسخه کوچک آیفون از ۴.۷ به ۵ اینچ و نسخه ۵.۵ اینچی که با نام پلاس شناخته می‌شود، به ۵.۸ اینچ افزایش اندازه خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که نمایشگر این آیفون لبه به لبه است یا خیر؛ اما اندازه‌های منتشرشده نشان می‌دهند که آیفون‌ جدید بلند‌تر، عریض‌تر و احتمالا ضخیم‌تر از آیفون ۷ خواهد بود.

آیفون 8

شبیه به همه رندر‌ها و تصاویر فاش شده، امکان اشتباه بودن این تصاویر نیز وجود دارد یا شاید اپل کلا به سراغ طراحی دیگری برای آیفون‌های جدید برود.

آیفون 8

در مهم‌ترین تصویر منتشرشده از آیفون ۸ که قسمت جلویی آن را نشان می‌دهد، مشخص است که در این نسل، دوربین دوگانه برای تصاویر سلفی به کار خواهد رفت و به احتمال زیاد اسکنر اثر انگشت با نمایشگر دستگاه ادغام خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات