مشخصات و قیمت شیائومی ردمی پرو 2 فاش شد: اسنپدراگون 660 و قیمت ۱۷۴ دلار

شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات گوشی هوشمند شیائومی ردمی پرو ۲ برای لحظاتی در وب‌سایت رسمی شیائومی ظاهر و پس از آن سریعا حذف شد.
تبلیغات

مشخصات ردمی پرو ۲ برای لحظاتی کوتاه در وب‌سایت رسمی شیائومی ظاهر شد. طبق این مشخصات، شیائومی ردمی پرو ۲ مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ است. همان‌طور که می‌دانید، اسنپدراگون ۶۶۰ یکی از قوی‌ترین و بهترین پردازنده‌های ساخته‌شده به‌ دست کوالکام تا به امروز است. این محصول از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی اولد و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود. باتری ردمی پرو ۲ در این مشخصات ۴۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت قید شده است که با توجه به وجود چیپست ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۰ در قلب ردمی پرو ۲، می‌توان عملکرد فوق العاده‌ی باتری آن را پیش‌بینی کرد.

redmi pro 2

طبق این اطلاعات، قیمت ردمی پرو ۲ بسیار مقرون به‌صرفه خواهد بود. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، این گوشی هوشمند برچسب قیمتی ۱۱۹۹ یوان دارد که معادل ۱۷۴ دلار آمریکا است. لازم به‌ذکر است که قیمت نسل قبل این گوشی هوشمند، یعنی ردمی پرو در زمان معرفی، از قیمت درج‌شده برای ردمی پرو ۲ بیشتر بود. قیمت ردمی پرو در سال گذشته ۲۱۷ دلار برای نسخه‌ی ۳۲ گیگ با پردازنده‌ی هلیو ایکس ۲۰، ۲۴۶ دلار برای نسخه‌ی ۶۴ گیگ با پردازنده‌ی هلیو ایکس ۲۵ و در نهایت ۲۹۰ دلار برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگ با پردازنده‌ی هلیو ایکس ۲۵ اعلام شده بود.

انتظار می‌رود ردمی پرو ۲ به‌زودی توسط شیائومی معرفی شود. بنابراین در آینده‌ی نزدیک خبرهای بیشتری از این محصول در فضای مجازی منتشر خواهد شد. 

نظر شما درباره‌ی مشخصات و قیمت شیائومی ردمی پرو ۲ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات