موجودی شیائومی می 6 در اولین فروش فوق‌ العاده به پایان رسید

شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های رسیده از چین، موجودی گوشی شیائومی می 6 تنها چند دقیقه پس از آغاز فروش فوق‌العاده، به اتمام رسیده است.
تبلیغات

امروز صبح، اولین فروش فوق‌العاده شیائومی می 6 در چین صورت گرفت. همان‌طور که انتظار می‌رفت، موجودی می 6 در عرض چند دقیقه به پایان رسید و تنها نسخه جت بلک پرچم‌دار شیائومی قابل خریداری بود.

قیمت نسخه ۶۴ گیگابایتی شیائومی می 6 معادل ۳۶۰ دلار و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن معادل ۴۲۰ دلار در نظر گرفته شده بود. مدل سوم که از بدنه سرامیکی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد با قیمتی معادل ۴۳۵ دلار در اختیار کاربران قرار گرفته بود که موجودی این نسخه نیز سریع به اتمام رسید.

افراد بیشتری علاقه‌مند به خرید گوشی بودند؛ اما نتوانستند در این فروش فوق‌العاده شرکت کنند، ولی شیائومی فرصتی برای آن‌ها فراهم کرده است تا در ۵ می، بار دیگر در فروش فوق‌العاده شرکت کنند. فروش فوق‌العاده بعدی روز جمعه ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی چین آغاز می‌شود و انتظار می‌رود شاهد فروش شیائومی می 6 در سه رنگ‌ نقره‌ای، سفید و آبی باشیم.

می 6 از مشخصاتی مانند نمایشگر ال‌سی‌دی ۵.۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل، تراشه اسنپدراگون 835، ۶ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. در پشت این گوشی هوشمند از دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی استفاده‌ شده که یکی از این سنسورها دارای زاویه عریض و دیگری تله فوتو است.

گوشی مذکور از اسکنر اثر انگشت در بخش پایینی صفحه نمایش بهره می‌برد و دارای امکانات دیگری مانند باتری با ظرفیت ۳۳۵۰ میلی‌آمپر ساعت و درگاه USB نوع C است. می 6 از نسخه 7.1 سیستم‌عامل اندروید با رابط کاربری MIUI پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات