ویدیوی تبلیغاتی گوشی اچ تی سی یو 11 منتشر شد

جمعه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تیزر تبلیغاتی گوشی HTC U11 پیش از مراسم رونمایی ۲۶ اردیبهشت منتشر شد.
تبلیغات

پیش‌تر کمپانی اچ‌تی‌سی رونمایی از نسل جدید پرچم‌دار خود را در تاریخ ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) تأیید کرده بود. این گوشی با نام اچ‌تی‌سی یو 11 معرفی خواهد شد؛ اما هنوز جزئیات دقیق، زمان عرضه و قیمت آن مشخص نشده است.

امروز این کمپانی تایوانی تیزری تبلیغاتی از گوشی یو 11 منتشر کرد که در آن تأیید شده این محصول از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار است. در این ویدیو می‌بینیم که لبه‌های گوشی به لمس حساس هستند و با کمک ژست‌های لمسی مختلف می‌توانید کارهای مشخصی انجام دهید.

اچ‌تی‌سی یو 11 به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از فشردن کناره‌های گوشی از سیستم ژست لمسی منحصربه‌فردی استفاده کنند که موضوع ویدیوی منتشرشده نیز همین قابلیت است.

بر اساس آخرین شایعات، گوشی یو 11 اچ‌تی‌سی به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، رم ۴ گیگابایتی، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن کواد اچ‌دی مجهز شده است.

تاکنون هیچ اشاره‌ای به دوربین دوگانه در پشت دستگاه نشده است و گزارش‌ها مدعی شده‌اند که اچ‌تی‌سی یو 11 تنها به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل اصلی و دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسل مجهز خواهد شد. نکته‌ی مهم دیگر این است که گفته می‌شود گوشی مورد نظر از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

یکی دیگر از جزئیات مهم در مورد این گوشی، عرضه‌ی اچ‌تی‌سی یو 11 در پنج رنگ سیاه، سفید، آبی، قرمز و نقره‌ای است. تا چند روز دیگر این گوشی به‌صورت رسمی رونمایی می‌شود و همچنان باید منتظر ویدیوهای بیشتر از اچ‌تی‌سی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات