شارژ بی سیم گلکسی اس 8 مشکل دارد

سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هیچ گوشی همراهی بدون ایراد نیست و وقتی محصولات شما در ابعاد گلکسی‌های سامسونگ و آیفون‌های اپل به فروش برسند، گزارش مشکلات متعدد امری طبیعی خواهد بود.
تبلیغات

می‌توان گفت هیچ گوشی همراهی تا به امروز بی‌ایراد نبوده و قطعا خطاهای تولید باعث برخی مشکلات در آن‌ها شده است. اما وقتی فروش شما در تعداد بالا باشد، مشکلات بیشتر از پیش به چشم خواهند آمد. حتی آیفون‌های اپل با این مشکلات مواجه بوده‌اند و شاهد گزارش‌های بسیاری در مورد ایرادات پرچم‌دارهای اپل نیز بوده‌ایم.

اما با توجه به مشکلات پیش‌آمده برای گلکسی نوت ۷، سامسونگ بیش از پیش زیر ذره‌بین است. پس از مشکلاتی در رابطه با هاله‌ی رنگ قرمز در صفحه نمایش گلکسی اس ۸، حالا برخی از کاربران خبر از مشکلات در شارژ بی‌سیم این گوشی با استفاده از پد شارژ ساخت خود سامسونگ می‌دهند.

البته باید به برخی نکات نیز اشاره کرد. این مشکل زمانی پیش می‌آید که بخواهید از شارژ بی‌سیم سریع سامسونگ استفاده کنید که البته گلکسی اس ۸ از این  استاندارد به‌صورت کامل پشتیبانی می‌کند؛ اما شارژ بی‌سیم با سرعت عادی بدون مشکل عمل می‌کند.

اما به نظر می‌رسد پدهای شارژ بی‌سیم خود سامسونگ که قبل از عرضه‌ی گلکسی اس ۸ و در واقع برای گلکسی اس ۷ ساخته شده‌اند، به این مشکل برخورده‌اند و پدهای عرضه‌شده به همراه گلکسی اس ۸ بدون مشکل عمل می‌کنند. البته پدهای افقی ساخت سامسونگ نیز بدون مشکل عمل می‌کنند.

بنابراین این مشکل زمانی خودنمایی می‌کند که گلکسی اس ۸ خود را روی پد شارژ بی‌سیم گلکسی اس ۷ قرار دهید. زمانی که این اتفاق می‌افتد، کاربر اعلانی  دریافت می‌کند که شارژر مورد استفاده مناسب نیست و در بخش پایین گوشی نیز اخطاری دریافت می‌کنید که نشان از متوقف شدن شارژ دارد.

البته این مشکل نسبتا کوچک است و شاید کاربران بسیار کمی را تحت تأثیر قرار دهد، اما ممکن است راه‌حلی برای رفع آن وجود داشته باشد؛ چرا که سامسونگ با بروزرسانی نرم‌افزاری که به‌زودی عرضه خواهد شد، قول رفع مشکل هاله‌ی قرمز در نمایشگر پرچم‌دار جدید خود را داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات