تصویر رندر جدیدی از موتو زد 2 فورس منتشر شد

یک‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر رندری از موتو زد 2 فورس منتشر شده است که نشان می‌دهد این دستگاه از طراحی ماژولار بهره می‌برد و مجهز به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است.
تبلیغات

تقریبا یک سال از عرضه دو گوشی‌ هوشمند موتو زد و موتو زد فورس می‌گذرد و در هر دو از طراحی متفاوتی نسبت به محصولات گذشته موتورولا استفاده شده است. آنچه موتو زد و زد فورس را متفاوت می‌سازد، طراحی ماژولار آن‌ها است که توانسته به محبوبیت خاصی نیز برسد.

موتورولا برای موتو زد و موتو زد فورس، ماژول‌هایی به نام موتو ماد طراحی کرده است که هریک از این ماژول‌ها قابلیت خاصی به موتو زد و زد فورس اضافه می‌کنند. برخلاف ال‌جی که طراحی ماژولار را از ال‌جی جی 6 حذف کرد، به نظر می‌رسد موتورولا می‌خواهد از این طراحی در نسل بعدی موتو زد فورس استفاده کند.

تصویر رندر شده‌ای از موتو زد 2 فورس در فضای مجازی قرار گرفته است که در آن می‌توان استفاده دوباره از طراحی ماژولار را مشاهده کرد. همانطور که در تصویر قابل مشاهده است، در بخش انتهای موتو زد 2 فورس ۱۶ پین مخصوص برای اتصال ماژول‌ها قرار دارد.

آنچه انتظار می‌رود این است که کاربران و دارندگان موتو زد و موتو زد فورس بتوانند از ماژول‌های موتو ماد در نسل بعدی این گوشی‌های هوشمند استفاده کنند. در مورد تفاوت موتو زد فورس با موتو زد می‌توان گفت در هر دو گوشی‌ هوشمند از یک پردازنده استفاده شده و تفاوت اصلی در بالاتر بودن مقاومت موتو زد فورس در برابر ضربات است.

موتو زد 2 فورس

در کنار مقاومت بالا، موتو زد فورس از باتری با ظرفیت بیشتر نسبت به موتو زد استفاده می‌کند. هنوز از مشخصات موتو زد 2 فورس اطلاعاتی در اختیار نداریم؛ با این حال آنچه در تصویر رندر می‌توانیم مشاهده کنیم، حذف نشدن جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری از موتو زد 2 فورس است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات