آیفون 8 به موجب مشکل فناوری واقعیت افزوده با تأخیر رونمایی خواهد شد

دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌ها نشان از این دارند که آیفون ۸ به دلیل مشکل در فناوری واقعیت افزوده، دو تا سه ماه دیرتر از موعد همیشگی رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

اغلب گزارش‌های منتشرشده در رابطه با نسل جدید آیفون‌های اپل نشان از این دارند که آیفون سال ۲۰۱۷ در قالب سه نسخه‌ راهی بازار خواهد شد که شامل آیفون ۸ یا همان نسخه‌ی مخصوص دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون در کنار آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس است. آخرین شنیده‌ها در رابطه با آیفون ۸ نشان از این دارند که این گوشی هوشمند به دلیل مشکلی که در رابطه با فناوری 3D Sensing وجود دارد، با تأخیر رونمایی خواهد شد. گمانه‌ها رونمایی از آیفون ۸ را برای ماه اکتبر یا نوامبر پیش‌بینی کرده‌‌اند.

فناوری 3D Sensing همان تکنولوژی واقعیت افزوده‌ای است که اپل در آیفون ۸ مورد استفاده قرار خواهد داد. این فناوری با بهره‌گیری از سنسور دوبین در جلو و پشت گوشی در کنار سنسور مادون قرمز، قابلیت‌های متعددی در اختیار کاربران قرار خواهد داد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ثبت تصاویر سلفی سه‌بعدی و بهبود تجربه‌ی بازی‌ها اشاره کرد. انتظار می‌رود این فناوری تنها در آیفون ۸ مورد استفاده قرار گیرد و آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس فاقد این فناوری باشند.

در گزارش جدید نیز به این موضوع اشاره شده که آیفون ۸ همراه با نمایشگر OLED است و دو نسخه‌ی دیگر همچنان از نمایشگر ال‌سی‌دی بهره خواهند برد. از جدید‌ترین اخبار منتشرشده در رابطه با آیفون ۸ باید به اضافه شدن اسمارت کانکتور اشاره کرد که در کاربردهایی نظیر شارژ گوشی و اتصال به گجت‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات