آنر 6 سی معرفی شد: بدنه فلزی و ۳ گیگابایت رم

پنج‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند آنر 6 سی امروز معرفی شد. این گوشی از تراشه اسنپدراگون 435 و نمایشگر ۵ اینچی بهره می‌برد.
تبلیغات

روز گذشته کمپانی هواوی از تلفن هوشمند جدیدی به نام آنر 8 پرو رونمایی کرد؛ اما این گوشی هوشمند تنها محصولی نیست که هواوی برای رونمایی در ماه آوریل در نظر گرفته است.

هواوی امروز دستگاه جدیدی به نام آنر 6 سی معرفی کرده است. این گوشی هوشمند از سخت‌افزار بالارده‌ای بهره نمی‌برد و می‌توان آن را در لیست محصولات میان‌رده برند آنر، زیر مجموعه‌ی کمپانی هواوی قرار داد.

آنر 6 سی در واقع جانشین گوشی هوشمندی به نام آنر 5 سی است که در آوریل سال ۲۰۱۶ رونمایی شد. تلفن هوشمند جدید هواوی دارای بدنه تمام فلزی است. نام برند آنر را می‌توان در بخش پایین نمایشگر مشاهده کرد و در اطراف نمایشگر نیز حاشیه‌‌ی نسبتا کمی به چشم می‌خورد.

این گوشی هوشمند در واقع آنر انجوی 6 اس است که در دسامبر ۲۰۱۶ رونمایی شد. آنر 6 سی از نمایشگر ۵ اینچی آمولد با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ برخوردار است و از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

در زیر قاب آنر 6 سی از تراشه اسنپدراگون 435 استفاده شده است که از پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز برخوردار است. در پشت این تلفن هوشمند از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است که از دیافراگم f/2.2 و PDAF بهره می‌برد. آنر 6 سی همچنین دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی است تا کاربران بتوانند تصاویر سلفی تهیه کنند.

از دیگر مشخصات آنر 6 سی می‌توان به باتری با ظرفیت ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت و سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 اشاره کرد. این گوشی هوشمند از ۱۳۸ گرم وزن برخوردار است و در رنگ‌های طلایی، خاکستری و نقره‌ای به قیمت ۲۲۹ یورو عرضه خواهد شد.

آنر 6 سی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات