هواوی Y5 نسخه 2017 معرفی شد

چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
نسخه جدیدی از هواوی Y5 امروز معرفی شد. این گوشی هوشمند که محصولی پایین‌رده و اقتصادی است، طراحی بسیار خوبی دارد.
تبلیغات

هواوی تاکنون در بخش محصولات خوش قیمت توانسته است عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این شرکت یکی از برترین کمپانی‌هایی است که محصولات پایین‌رده بسیار مناسبی به بازار عرضه می‌کند. البته کمپانی‌های دیگر نیز محصولاتی در این رده‌ی قیمتی راهی بازار می‌کنند.

هواوی امروز از محصول جدیدی در بخش پایین‌رده‌ها رونمایی کرد که Y5 2017 نام دارد. البته هواوی مراسم خاصی برای رونمایی از این محصول برگزار نکرده است؛ اما اکنون این گوشی هوشمند در وب‌سایت هواوی قرار دارد و به‌عنوان محصولی پایین‌رده شناخته می‌شود.

هواوی Y5 2017

اطلاعات زیادی در خصوص مشخصات این محصول جدید منتشر شده است، اما فعلا هیچ خبری در خصوص زمان عرضه و قیمت آن در دست نیست.

هواوی Y5 2017

اولین موضوعی که باعث می‌شود از نسخه ۲۰۱۷ هواوی Y5 ناامید شوید،‌ ورژن سیستم عامل آن است. این محصول از نسخه ۶.۰ اندروید مارشمالو استفاده می‌کند که رابط کاربری هواوی EMUI 4.1 نیز روی آن قرار دارد. البته به نظر می‌رسد در آینده به‌روز‌رسانی اندروید نوقا نیز برای این گوشی هوشمند عرضه شود.

هواوی Y5 2017

قلب تپنده نسخه ۲۰۱۷ هواوی Y5 یک پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737T است که هر هسته آن از فرکانس کاری ۱.۴ گیگاهرتز بهره می‌برد. محصول مذکور به ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. هواوی وای ۵ نسخه ۲۰۱۷ از نمایشگری ۵ اینچی با وضوح اچ دی (720p) بهره می‌برد.

یکی از مواردی که باعث می‌شود این محصول نسبت به نمونه‌های هم قیمتش متمایز باشد، طراحی آن است. گوشی هوشمند مذکور تنها ۸.۴۵ میلی‌متر ضخامت دارد و از ویژگی‌های آن می‌توان به بدنه‌ای طرح‌دار با خطوط خمیده اشاره کرد. بر اساس ادعای هواوی،‌ طرح بخش پشتی دستگاه از الگوی منحصر به فرد CD الهام گرفته و بافت آن به وسیله دستگاه CNC ایجاد شده است.

هواوی Y5 2017

جدیدترین نسخه هواوی Y5 دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی در بخش پشتی است و در بخش جلویی آن شاهد دوربینی ۸ مگاپیکسلی همراه با فلاش LED‌ هستیم که زاویه ۸۴ درجه‌ای را پوشش می‌دهد.

هواوی Y5 2017

این گوشی هوشمند دارای باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که بر اساس ادعای هواوی، می‌تواند تا یک روز و نیم دوام بیاورد. علاوه بر این، شرکت چینی هواوی باتری قابل تعویضی برای محصول جدیدش در نظر گرفته است که می‌تواند بعد از ۸۰۰ بار شارژ شدن، همچنان ۸۰ درصد توانایی اولیه‌اش را ارائه کند. نظر شما در خصوص نسخه ۲۰۱۷ هواوی Y5 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات