گلکسی اس 8 پلاس با ۶ گیگابایت رم بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد

سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گزارش جدیدی منتشر شده که بر اساس آن، قیمت گلکسی اس ۸ پلاس با ۶ گیگابایت رم بیش از ۱۰۰۰ دلار تعیین شده است.
تبلیغات

بر اساس گزارشی جدید، اعلام شده است که قیمت گلکسی اس ۸ پلاس با رم ۶ گیگابایتی احتمالا بیش از حد انتظار خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید، دو گوشی‌ هوشمند پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در اواخر ماه گذشته با ۴ گیگابایت رم معرفی شدند. اما گفته می‌شود این دو دستگاه در مدلی دیگر با رم ۶ گیگابایتی نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. البته به‌احتمال زیاد این مدل‌ها در آینده‌ای نزدیک و فقط در دو کشور چین و کره‌ی جنوبی عرضه خواهند شد.

با توجه به آنچه گفته شد و با در نظر گرفتن گزارش جدیدی که در رسانه‌های کره‌‌ی جنوبی منتشر شده است، گلکسی اس ۸ پلاس با رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. بر اساس این گزارش، قیمت این مدل از گوشی مورد بحث در کره حدودا ۱۰۳۰ دلار در نظر گرفته شده است. در گزارش دیگری گفته شده است مدل ۶ گیگابایتی فقط در رنگ مشکی تولید و به‌صورت انحصاری در کشور چین عرضه خواهد شد و این یعنی حتی کاربران کره‌ای نیز شانس خرید آن را نخواهند داشت. بر اساس اعلام منبع این خبر، سامسونگ به افرادی که گلکسی اس ۸ پلاس با رم ۶ گیگابایتی را پیش‌خرید کنند، داک DeX را هم به‌صورت رایگان هدیه خواهد داد؛ این داک به‌تنهایی حدود ۱۴۰ دلار قیمت دارد.

با در نظر داشتن این نکته که گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس با رم ۶ گیگابایتی تأییدیه‌ی رگولاتوری چین (TENAA) را هم دریافت کرده‌اند، می‌توان این مورد را تأیید کرد که این دو گوشی‌ هوشمند به‌زودی عرضه خواهند شد. باید اشاره کنیم که این مدل‌ها از نظر همه‌ی مشخصات فنی و ویژگی‌ها شبیه به مدل معمولی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس هستند و تنها تفاوت بین این مدل‌ها در میزان رم آن‌ها است. علاوه بر این گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس با رم ۶ گیگابایتی در مدل پایه از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برند و ابعاد نمایشگر آن‌ها به‌ ترتیب ۵.۸ اینچ و ۶.۲ اینچ است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، صفحه‌نمایش پرچم‌داران جدید سامسونگ از نوع سوپر امولد است و رزولوشن +WQHD ارائه می‌دهد. گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس با رم ۶ گیگابایتی به ترتیب باتری‌هایی با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارند و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن‌ها اندروید ۷.۰ نوقا است که رابط کاربری انحصاری سامسونگ آن را همراهی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های پرچم‌داران جدید سامسونگ می‌توان به دکمه‌ی فیزیکی اختصاصی برای فعال کردن دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی بیکسبی اشاره کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات