امکان نصب برخی اپلیکیشن های گلکسی اس 8 برای کاربران اندروید فراهم شده است

دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی برخی از اپلیکیشن‌های گلکسی اس ۸ توسط XDA برای دانلود در دسترس کاربران اندروید قرار گرفته‌ است.
تبلیغات

دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس رسما معرفی شده‌اند و اگرچه هنوز فروش این دو دستگاه آغاز نشده؛ اما برخی از اپلیکیشن‌های این دو دستگاه برای دانلود در دسترس قرار گرفته است. توسعه‌دهندگان XDA اخیرا بسیاری از اپلیکیشن‌های گلکسی اس ۸ را برای دانلود منتشر کرده‌اند.

پکیج منتشرشده توسط XDA بیش از یک گیگابایت حجم دارد و شامل اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، ساعت، ویدیو، مدیریت فایل، گلکسی اپز، سامسونگ اکانت و سامسونگ کلود می‌شود که بدون نیاز به روت می‌توان آن‌ها را نصب کرد. ظاهرا امکان نصب دستیار صوتی بیکسبی نیز وجود دارد؛ ولی فعلا نمی‌توان از قابلیت‌های آن در گوشی‌هایی غیر گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس سامسونگ استفاده کرد. علاوه بر این گفته می‌شود اپلیکیشن دوربین، صفحه‌‌ی همیشه روشن و مخاطبین با مشکلاتی همراه هستند. لازم به ذکر است که اپلیکیشن مخاطبان شاید مانع برقراری تماس‌های صوتی شود و شاید بهتر باشد فعلا از این اپلیکیشن استفاده نکنید.

دقت داشته باشید که استفاده از این اپلیکیشن‌ها با مسئولیت شخصی خودتان خواهد بود. نصب و دانلود اپلیکیشن و بازی از منابعی به غیر از فروشگاه گوگل‌پلی همیشه با ریسک‌هایی همراه بوده است و بنابراین باید این مورد را در نظر داشته باشید. 

البته حتی اگر هر کدام از این اپلیکیشن‌ها را بدون مشکل نصب و اجرا کنید، باز هم احتمال دارد که شیوه‌ی عملکرد آن‌ها در گوشی‌هایی غیر گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس کمی تفاوت داشته باشد. در هر صورت اگر یک گوشی هوشمند اندروید اضافه دارید که مدت‌ها از آن استفاده نکرده‌اید؛ می‌توانید فایل‌های APK اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ را از این لینک دانلود و تجربه‌ی کاربری این پرچم‌دار را تا حدودی احساس کنید.

همان‌طور که اشاره کردیم، بسیاری از این اپلیکیشن‌ها نیازی به دسترسی روت ندارند؛ ولی اگر گوشی شما روت شده باشد، احتمالا نتایج بهتری از نصب این اپ‌ها خواهید گرفت. گفته می‌شود دو گوشی هوشمند پرچم‌دار قبلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج  از دستگاه‌هاییهستند که می‌توانند اپلیکیشن‌های گلکسی اس ۸ را به‌خوبی اجرا کنند.‌

افزون بر این ،تصاویر زمینه‌ی گلکسی اس ۸ هم مدتی قبل برای دانلود در دسترس قرار گرفته‌اند. اگر شما هم اپلیکیشن‌های گلکسی اس ۸ را روی دستگاه اندروید خود نصب کرده‌اید، لطفا تجربه‌ی کاربری خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات