عملکرد بسیار خوب موتو جی 5 در تست‌های مقاومت

جمعه ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند موتو جی ۵ یکی از محصولات خوش قیمتی است که حالا عملکرد بسیار خوبی در تست‌های مقاومت از خود نشان داده است.
تبلیغات

یک سال پس از معرفی گوشی هوشمند موتو جی ۴ و برادران آن، کمپانی چینی لنوو تصمیم گرفته است مدل به‌روزرسانی شده‌ی این دستگاه را معرفی کند و به همین دلیل در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا شاهد رونمایی از دو گوشی هوشمند موتو جی ۵ و موتو جی ۵ پلاس از جانب این شرکت بودیم. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، موتو جی ۵ پلاس نمایشگر بزرگ‌تری نسب به مدل معمولی این محصول دارد.

باید گفت گوشی موتو جی ۵ از برخی جوانب ارتقاء یافته و از برخی جوانب نسبت به قبل عقب‌گرد داشته است. اول اینکه طراحی کلی این محصول حالا بیشتر به گوشی‌های هوشمند سری موتو زد سال گذشته شباهت یافته است. دوربین پشتی این گوشی هوشمند حالا از طراحی دایره‌ای بهره می‌برد. بخش پشتی این دستگاه از جنس فلز ساخته شده و باتری آن توسط کاربر قابل تعویض است. صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند به ۵.۰ اینچ کاهش یافته ولی رزولوشن آن همچنان ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

برخلاف گوشی هوشمند موتو جی ۴ که سال گذشته معرفی شد، حالا موتو جی ۵ مجهز به یک سنسور اثر انگشت است. با توجه به کاهش سایز نمایشگر محصول مورد بحث، جای تعجب نیست که ظرفیت باتری آن به ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت کاهش یافته است؛ برای مقایسه باید اشاره کنیم که موتو جی ۴ از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

اما این تغییرات چه تأثیری بر مقاومت گوشی هوشمند موتو جی ۵ دارد؟ یکی از یوتیوبرهای معروف به نام JerryRigEveryting این گوشی را از نظر مقاومت مورد بررسی قرار داده و تست‌های معمول خود را روی این دستگاه انجام داده است. با توجه به نتیجه تست‌ها، مقاومت موتو جی ۵ حتی از گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو اولترا که چهار برابر قیمت بیشتری دارد، بهتر بوده است.

گوشی هوشمند موتو جی ۵ حتی با وجود قیمت بسیار پایین، یک دستگاه بسیار مقاوم است. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با قیمت مناسب و مقاومت بالا هستید که سیستم‌عامل نزدیک به اندروید خالص را اجرا کند، احتمالا گوشی موتو جی ۵ یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات