تصویر رندر جدید منتسب به گوشی اچ تی سی یو فاش شد

یک‌شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر رندر جدیدی از گوشی‌ هوشمند مورد انتظار اچ‌تی‌سی یو منتشر شده است که نشان از حاشیه‌ کم در دو طرف صفحه نمایش آن دارد.
تبلیغات

با پایان یافتن ماه مارس، شایعه‌ای در مورد گوشی هوشمند پرچم‌دار بعدی شرکت اچ‌تی‌سی توجه زیادی به خود جلب کرده است. بر اساس این شایعه، نام پرچم‌دار جدید کمپانی مورد بحث، اچ‌تی‌سی یو خواهد بود. این محصول از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد. پردازنده‌ی این دستگاه اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد بود که یک چیپ‌ست هشت هسته‌ای است و از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۴۰ بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به رابط کاربری سنس ۹ و حافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. اچ‌تی‌سی یو همچنین از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی پشتیبانی خواهد کرد و به همین دلیل می‌توان حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن را افزایش داد. دوربین پشتی گوشی هوشمند مورد اشاره ۱۲ مگاپیکسلی است و دوربین جلویی آن از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

امروز هم رندر جدیدی از گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو با کد نام Ocean توسط SlashLeaks منتشر شده است. اگر این رندر به مدل واقعی گوشی یادشده تعلق داشته باشد، انتظار می‌رود این دستگاه از حاشیه‌های کناری باریکی بهره ببرد. در بخش پایینی این گوشی بلندگوهای دوگانه در کنار درگاه یواس‌بی نوع سی تعبیه شده‌ است. نکته‌ی جالب اینکه در این تصویر خبری از دکمه‌ی پاور، سنسور اثر انگشت یا دکمه‌های تنظیم حجم صدا نیست. شاید برای برخی از شما هم این سؤال پیش آمده باشد که آیا اچ‌تی‌سی تمام این بخش‌ها را در زیر شیشه‌ی نمایشگر تعبیه کرده است؟ از آنجا که انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در اواخر ماه جاری رسما معرفی شود، احتمالا به‌زودی پاسخ این سؤال را به دست خواهیم آورد. همچنین باید اشاره کنیم که بر اساس خبرهایی که تاکنون منتشر شده است، اچ‌تی‌سی یو در اوایل ماه می به بازار عرضه خواهد شد.

هفته‌ی گذشته یک گوشی هوشمند با نام HTC CBP در بنچمارک انتوتو رؤیت شد که مشخصات این دستگاه شبیه به اچ‌تی‌سی یو است. با توجه به اینکه قبلا پیش‌بینی شده است که گوشی مورد اشاره اواخر ماه آوریل معرفی خواهد شد، احتمالا در طی هفته‌های پیش رو اخبار و اطلاعات بیشتری از این محصول در دسترس قرار می‌گیرد و ما در زومیت مطمئنا آن‌ها را پوشش خواهیم داد.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات