مشخصات و تصاویر رندر وان پلاس 5 فاش شد

جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اطلاعاتی که در مورد وان‌پلاس 5 منتشر شده است، این گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 835 و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی خواهد بود.
تبلیغات

اطلاعاتی جدیدی در فضای مجازی قرار گرفته است که به اخبار قبلی اعتبار می‌بخشد. طبق این اطلاعات، وان‌پلاس ۵ که جدیدترین پرچم‌دار کمپانی وان‌پلاس خواهد بود، از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده خواهد کرد.

وان پلاس 5

علاوه بر تراشه، به استفاده از ۸ گیگابایت حافظه رم و نمایشگر کواد اچ‌دی اشاره شده است. وان‌پلاس ۵ از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی استفاده می‌کند و مجهز به باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی به همراه OIS است.

وان پلاس 5

به همراه این اطلاعات، رندری نیز از وان‌پلاس ۵ در فضای مجازی قرار گرفته است که در آن می‌توان گوشی هوشمندی را مشاهده کرد که از نرخ بالای نمایشگر به بدنه برخوردار است. در حال حاضر نمی‌توانیم این اطلاعات را تأیید کنیم؛ اما با مشاهده‌ی روندی که در بازار تلفن‌های هوشمند به وجود آمده است، می‌توان منطقی دانست که وان‌پلاس نیز در محصول جدیدش از چنین ویژگی‌هایی استفاده کند.

وان پلاس 5

البته در تصاویر رندر شده می‌توان مشاهده کرد که وان‌پلاس 5 دارای دوربین دوگانه در پشت است که لنزهای آن به‌صورت عمودی قرار گرفته‌اند. با این حال در اطلاعات منتشرشده به آن اشاره‌ای نشده است. یک اسکنر اثر انگشت نیز در پشت این گوشی هوشمند استفاده شده تا کاربران با استفاده از آن بتواند دستگاه را از حالت قفل خارج سازند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات