آپدیت اندروید 7.1 برای شیائومی می 5 سی عرضه شد

شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
آپدیت اندروید 7.1 برای رام مخصوص توسعه‌دهندگان عرضه شد و در آینده برای تمام کاربران گوشی هوشمند شیائومی می 5 سی قابل نصب و استفاده خواهد بود.
تبلیغات

شیائومی اعلام کرد گوشی هوشمند شیائومی می 5 سی آپدیت اندروید 7.1 را دریافت خواهد کرد؛ این وعده‌ای بود که کمپانی چینی در زمان رونمایی از می 5 سی به کاربران داده بود. آپدیت به‌صورت OTA برای شیائومی می 5 سی عرضه خواهد شد. البته این آپدیت ابتدا در اختیار کاربرانی قرار می‌گیرد که از رابط کاربری MIUI 8 با رام مخصوص توسعه‌دهندگان استفاده می‌کنند.

یکی از نکات مثبتی که رابط کاربری شیائومی دارد، این است که آپدیت‌ها به‌صورت مداوم برای آن عرضه می‌شوند تا قابلیت‌های جدیدتر و بیشتری در اختیار کاربران قرار گیرد. به همین دلیل کاربر می‌تواند انتخاب کند که از رام پایدار استفاده خواهد کرد یا رام مخصوص توسعه‌دهندگان را ترجیح دهد.

رام مخصوص توسعه‌دهندگان اصولا به‌صورت هفتگی بروزرسانی جدیدی دریافت می‌کند و با هر بروزرسانی، برخی از ایرادات و باگ‌ها برطرف و قابلیت جدیدی نیز به رابط کاربری اضافه می‌شود. رام پایدار به حالتی است که آپدیت‌ها به‌صورت نامنظم برای آن عرضه می‌شوند. اصولا فاصله هر آپدیت برای رام پایدار می‌تواند یک الی دو ماه یا حتی بیشتر باشد؛ اما نکته مثبتی که در مورد این رام وجود دارد، این است که باگ کمتری در آن یافت می‌شود.

همانطور که ذکر شد، آپدیت جدید رام مخصوص توسعه‌دهندگان عرضه شده است و کاربرانی که از رام پایدار استفاده می‌کنند، باید کمی صبر کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات