مایکروسافت مدلی از پرچمدار جدید سامسونگ را با نام گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن به فروش می‌رساند

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت مدل مخصوصی از پرچمدار جدید سامسونگ را با نام گلکسی اس ۸ مایکروسافت ادیشن به فروش می‌رساند.
تبلیغات

سامسونگ به‌صورت پیش‌فرض برخی از اپلیکیشن‌های مایکروسافت از جمله اسکایپ، وان‌درایو و وان‌نوتز را به همراه دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۷ خود به مشتریان این دو دستگاه ارائه می‌داد و حالا به نظر می‌رسد امسال این شرایط کمی تغییر کرده است. این غول کره‌ای روز گذشته پرچمدار جدید خود را با نام گلکسی اس ۸ معرفی کرد و حالا مایکروسافت قصد دارد نسخه‌ی سفارشی‌ این محصول را عرضه کند. گلکسی اس ۸ مایکروسافت ادیشن از امروز در فروشگاه‌های مایکروسافت در کشور آمریکا قابل پیش‌خرید است. در این نسخه از گلکسی اس ۸ به‌صورت پیش‌فرض تعدادی از اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مایکروسافت نصب شده‌ است.

یکی از سخنگویان مایکروسافت می‌گوید: «مایکروسافت شخصی‌سازی‌هایی در گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس مایکروسافت ادیشن اعمال کرده است و پس از گشودن جعبه این محصول و اتصال آن به اینترنت، کاربران می‌توانند از بهترین مجموعه خدمات و اپلیکیشن‌های کاربردی مایکروسافت از جمله آفیس، وان‌درایو، کورتانا، اوت‌لوک و ... استفاده کنند.»

مایکروسافت در زمان معرفی گلکسی اس ۶ و پس از رفع اختلاف‌های مربوط به امتیاز اندروید، تعدادی از اپلیکیشن‌های خود را به‌صورت پیش‌فرض روی این محصول ارائه کرده بود. دو کمپانی سامسونگ و مایکروسافت نهایتا اختلافات خود را حل و فصل کردند؛ اما قوانین توافق بین آن‌ها محرمانه باقی ماند. این قرارداد محرمانه ظاهرا برای گلکسی اس ۸ نیز منقضی نشده است؛ چراکه مایکروسافت همچنان اپلیکیشن‌های وان‌درایو، اسکایپ و آفیس را در همه‌ی مدل‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس ارائه می‌کند. نسخه‌ی مخصوص مایکروسافت گلکسی اس ۸ اپلیکیشن‌های دیگر از جمله اوت‌لوک و دستیار صوتی کورتانا را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. 

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات