مدل جدیدی از شیائومی ردمی نوت 4 ایکس در سایت تنا قرار گرفت

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مدل جدیدی از شیائومی ردمی نوت 4 ایکس در سایت تنا قرار گرفته است که نسبت به مدل معمولی از سخت‌افزار قدرتمندتری استفاده می‌کند.
تبلیغات

نسخه جدیدی از شیائومی ردمی نوت 4 ایکس در وب‌سایت سازمان رگولاتوری تنا قرار گرفت. این گوشی هوشمند درواقع نسخه قدرتمندتر نمونه اصلی محسوب می‌شود. این در حالی است که تنها دو ماه از عرضه نسخه اصلی در چین می‌گذرد.

این نسخه که از شماره مدل MBT6A5 بهره می‌برد، دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. نسخه جدید شیائومی ردمی نوت 4 ایکس از پردازنده‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز استفاده می‌کند با این تفاوت که پردازنده‌ی استفاده‌شده در این گوشی هوشمند متشکل از ۱۰ هسته است. مدل معمولی شیائومی ردمی نوت 4 ایکس دارای تراشه اسنپدراگون 625 است و از پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز بهره می‌برد.

از دیگر مشخصاتی که در سایت تنا قرار گرفته است، می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی TFT اشاره کرد که از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل استفاده می‌کند. علاوه بر آن، نسخه جدید شیائومی ردمی نوت 4 ایکس مجهز به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است. در پشت این دستگاه، یک اسکنر اثر انگشت نیز قرار گرفته است.

در مدل جدید شیائومی ردمی نوت 4 ایکس از پردازنده ۱۰ هسته‌ای استفاده شده است که احتمال می‌رود تراشه مدیاتک باشد؛ اما مدیاتک پردازنده ۱۰ هسته‌ای با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز ندارد. احتمال دارد تراشه مد نظر هلیو ایکس 20 باشد که از فرکانس مشابهی بهره می‌برد.

نکته جالبی که در لیست سایت تنا به چشم می‌آید، رنگ‌‌بندی‌ شیائومی ردمی نوت 4 ایکس است که شامل ۱۰ رنگ‌ طلایی، خاکستری، نقره‌ای، سفید، مشکی، صورتی، طلایی تیره، مشکی مات، خاکستری تیره و صورتی می‌شود. از آنجایی که تراشه‌های مدیاتک نسبت به تراشه‌های کوالکام ارزان‌تر هستند، انتظار نمی‌رود نسخه جدید شیائومی ردمی نوت 4 ایکس از نظر قیمت تفاوت زیادی با نسخه معمولی داشته باشد.

شیائومی ردمی نوت 4 ایکس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات