اچ تی سی یو با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری عرضه خواهد شد

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارش‌های جدید، اچ‌تی‌سی در گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو از باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی یو که با نام اچ‌تی‌سی اوشن نیز شناخته می‌شود، احتمالا باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت. به نظر می‌رسد باتری با این ظرفیت برای اچ‌تی‌سی یو مناسب نیست؛ زیرا طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم، محصول جدید اچ‌تی‌سی مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی کواد اچ‌دی است و از سنسورهای متعددی نیز استفاده می‌کند که باعث می‌شود کاربر بتواند از یک قاب حساس به لمس استفاده کند.

پس از اینکه کاربری در توییتر، ظرفیت باتری اچ‌تی‌سی یو را مشخص کرد، بازخورد کاربران و طرفداران محصولات اچ‌تی‌سی نسبت به این موضوع بسیار منفی بود. البته همان‌طور که ذکر کردیم، نگرانی کاربران کاملا منطقی به نظر می‌رسد؛ زیرا نمایشگری با رزولوشن بالا و سنسورهای متعدد، مصرف بالایی دارند.

برای مقایسه می‌توان به ال‌جی وی 20 اشاره کرد که از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی کواد اچ‌دی استفاده می‌کند. کمپانی ال‌جی در این محصول از یک باتری با ظرفیت ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است. باتری استفاده‌شده در گلکسی اس 7 اج نیز که از نمایشگر ۵.۵ اینچی استفاده می‌کند، ۳۶۰۰ میلی‌آمپر است.

گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند؛ تراشه‌ای که در گلکسی اس 8 نیز استفاده شده است. اسنپدراگون 835 با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری ساخته شده است که نسبت به تراشه‌های قبلی کوالکام، مصرف کمتری دارد و می‌تواند عمر باتری اچ‌تی‌سی یو را افزایش دهد.

از دیگر مشخصاتی که در مورد اچ‌تی‌سی یو می‌دانیم، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی این محصول است. دو گزینه حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که البته به‌ لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی می‌توانید آن را افزایش دهید.

انتظار می‌رود محصول جدید اچ‌تی‌سی در ماه آوریل رونمایی شود. اچ‌تی‌سی یو درواقع سومین محصول از سری یو است که همراه با اچ‌تی‌سی یو اولترا و اچ‌تی‌سی یو پلی در ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

آنچه باعث می‌شود اچ‌تی‌سی یو نسبت به دیگر محصولات از ویژگی خاصی برخوردار باشد، استفاده از سنسور در اطراف قاب آن است که به کاربر اجازه می‌دهد با تپ یا سوایپ بدنه، دستورات خاص را وارد کند.

کمپانی اچ‌تی‌سی سال گذشته میلادی ویدیویی منتشر کرد که در آن می‌شود نحوه استفاده از قاب حساس به لمسی اچ‌تی‌سی یو را مشاهده کرد. این قابلیت باعث می‌شود نیاز به دکمه‌های ولوم صدا نداشته باشید و برای مثال، با سوایپ به بالا ولوم صدا را زیاد کنید. انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی این قابلیت را سنس تاچ بنامد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات