گلکسی اس 8 به همراه هدفون ۹۹ دلاری Harmon AKG عرضه می‌شود

چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی سامسونگ گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را به همراه هدفون‌ ۹۹ دلاری و سیمی Harmon AKG روانه‌ی بازار می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ با گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ قصد ارتقاء هدفونی را دارد که به همراه گوشی‌های هوشمند خود عرضه می‌کند. جدیدترین گوشی‌های هوشمند این کمپانی کره‌ای به همراه هدفون‌ سیمی هارمان با برند AKG عرضه خواهند شد. این شرکت سابقه‌ی ساخت هدفون‌های بسیار باکیفیتی را دارد.

طبق ادعای سامسونگ، هدفون‌ جدید گلکسی اس ۸، ارگونومی مناسبی دارد و سیم‌های آن به‌راحتی به هم نمی‌پیچند. این هدفون‌ در داخل جعبه‌ی گلکسی اس ۸ عرضه خواهد شد؛ اما امکان خرید جداگانه‌ی آن‌ با قیمت ۹۹ دلار وجود دارد. البته برای نظر دادن در خصوص کیفیت و عملکرد هدفون‌ مورد بحث، باید تا زمان عرضه‌ی گلکسی اس ۸ منتظر باشیم.

سامسونگ با ارتقاء هدفون گوشی‌های هوشمند خود، به رقیبی جدی برای کمپانی‌های اچ‌تی‌سی و ال‌جی بدل خواهد شد؛ کمپانی‌هایی که مدت‌ها است هدفون‌های بسیار باکیفیتی به همراه گوشی‌های خود عرضه می‌کنند. تصمیم سامسونگ مبنی بر ارتقاء هدفون‌ گوشی‌های هوشمند خود، به نوعی این کمپانی را در نقطه‌ی مقابل اپل قرار می‌دهد؛ شرکتی که در اقدامی عجیب، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون ایفون ۷ را حذف کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات