ده درصد کاربران آیفون به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس مهاجرت خواهند کرد

چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس یک نظرسنجی جدید که در کشور انگلیس برگزار شده است، ده درصد کاربران آیفون‌های اپل به گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ مهاجرت خواهند کرد.
تبلیغات

یک نظرسنجی جدید که توسط شرکت بیمه‌ی موبایلی insurance2go در انگلیس برگزار شد، نشان می‌دهد که ۱۰ درصد از کاربران کنونی گوشی‌های آیفون اپل، یک گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس را جایگزین گوشی کنونی خود خواهند کرد. علاوه بر این، ۳۶ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی یادشده از خرید گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ اجتناب خواهند کرد و دلیل آن هم ترس از وقوع حوادثی مشابه با گلکسی نوت ۷ است. همچنین ۳۸ درصد از پاسخ‌دهندگان به این نظرسنجی نگران گران بودن گلکسی‌های جدید سامسونگ بوده‌اند.

علاوه بر این نتیجه نظرسنجی مورد بحث نشان می‌دهد که ۳۰ درصد از کاربران ال‌جی قصد دارند به گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس مهاجرت کنند. ۷۸ درصد از این افراد اعلام کرده‌اند که دلیل مهاجرت آن‌ها، طراحی زیباتر گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ نسبت به ال‌جی جی ۶ است. ۲۷ درصد از کاربران اچ‌تی‌سی نیز گوشی هوشمند کنونی خود را با یکی از گوشی‌های گلکسی اس ۸ یا اس ۸ پلاس تعویض خواهند کرد و در نهایت، ۶۹ درصد به دنبال دلیلی برای مهاجرت به گوشی‌های جدید سامسونگ هستند. ۵۸ درصد از دارندگان گوشی‌های هوشمند سامسونگ قصد دارند گوشی‌ خود را ارتقاء دهند؛ ولی بر اساس نتایج نظرسنجی مورد اشاره، مشخص نیست چه تعداد از افراد پاسخ‌دهنده، دارندگان کنونی گلکسی اس ۷ یا اس ۷ اج بوده‌اند.

گری بیستون مدیر بازاریابی Insurance2Go می‌گوید: «با وجود رقابت بسیار سختی که اپل با کمپانی‌های دیگری از جمله سامسونگ در بازار گوشی‌ هوشمند دارد؛ آیفون‌های کوپرتینویی‌ها همچنان بر این بازار سلطه دارند. درهرحال به‌مرور تعداد بیشتری از کاربران آیفون به دلیل مشخصات سخت‌افزاری بهتر به محصولات اندرویدی مهاجرت می‌کنند و در این بین فرقی نمی‌کند که برند موبایل این افراد چه باشد. در طی چند سال گذشته نسبت گوشی‌های اپل به گوشی‌های اندروید در حال تغییر بوده و این تحقیق جدید نشان‌دهنده‌ی این است که شاید اپل برای نگه‌داشتن مشتریان وفادار خود باید کمی بهتر در بازار گوشی‌های هوشمند ظاهر شود.»

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس امروز رأس ساعت ۱۹:۳۰ رسما معرفی خواهند شد و ما نیز در زومیت خبرهای مرتبط با این دو پرچم‌دار را به‌طور لحظه‌ای برای شما منتشر خواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات