نوبیا زد 17 مینی در سایت تنا قرار گرفت

چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اطلاعاتی که در سایت تنا قرار گرفته، نوبیا زد 17 مینی دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و دوربین دوگانه است.
تبلیغات

گوشی جدید نوبیا که زد 17 مینی نامیده می‌شود، در سایت تنا قرار گرفته است. اصولا محصولات قبل از اینکه روانه بازار چین شوند، ابتدا باید از سازمان رگولاتوری چین (تنا) تأییدیه دریافت کنند. این گوشی هوشمند نیز با شماره مدل NX569J در لیست تنا قرار گرفته است و از مشخصاتی مانند دوربین دوگانه بهره می‌برد.

نوارهای آنتن در پشت نوبیا زد 17 مینی، قسمت بالا و پایین قابل مشاهده هستند. دوربین دوگانه به همراه فلش ال‌ای‌دی نیز در بالا سمت چپ به کار رفته است. یک اسکنر اثر انگشت در پشت این محصول قرار دارد تا کاربر بتواند با استفاده از آن دستگاه را از حالت قفل خارج سازد.

در قسمت جلو می‌توان حاشیه‌هایی در سمت‌های صفحه نمایشگر مشاهده کرد؛ بنابراین محصول جدید نوبیا از صفحه بدون حاشیه برخوردار نیست. البته این گوشی هوشمند فاقد دکمه خانه فیزیکی است و از یک دکمه لمسی استفاده می‌کند.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری نمی‌توان نوبیا زد 17 مینی را یک محصول بالارده و پرچم‌دار خواند. این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر ۵.۲ اینچی TFT است که از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد. در محصول جدید نوبیا از یک پردازنده با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی استفاده شده است که احتمال می‌رود تراشه استفاده‌شده در این دستگاه، اسنپدراگون 653 یا اسنپدراگون 625 باشد.

نوبیا زد 17 مینی دارای یک حافظه رم ۴ گیگابایتی است و از ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. همان‌طور که در ابتدا گفته شد، در پشت این تلفن هوشمند از دوربین دوگانه استفاده شده که سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است. در جلوی گوشی دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است تا کاربران بتوانند تصاویر سلفی باکیفیت تهیه کنند.

نوبیا زد 17 مینی

در نوبیا زد 17 مینی از باتری با ظرفیت ۲۹۳۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است. متأسفانه زمان رونمایی و عرضه این گوشی هوشمند مشخص نشده است؛ اما در پستر جدیدی که نوبیا منتشر کرده است به برگزاری رویدادی در ۶ آوریل اشاره می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات