اولین آپدیت هواوی پی 10 مشکلات دوربین را برطرف می‌کند

سه‌شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
هواوی برای گوشی پی 10 یک بروزرسانی ارائه کرده است که بعضی از مشکلات دوربین را برطرف می‌کند.
تبلیغات

از مدتی قبل پیش‌فروش هواوی پی 10 در کشورهای متعددی آغاز شده است؛ اما قبل از اینکه این محصول در ویترین فروشگاه‌ها قرار بگیرد، کمپانی چینی آپدیت جدیدی عرضه کرده است که بعضی از مشکلات دوربین را برطرف می‌کند.

به نظر می‌رسد این آپدیت ابتدا در اروپا قابل دانلود خواهد بود؛ بنابراین برای کاربران اروپایی که گوشی هوشمند هواوی پی 10 را به دست آورده‌اند، امکان دانلود این آپدیت ۲۴۵ مگابایتی وجود دارد. همراه این آپدیت، تغییراتی که اعمال می‌شود نیز رسانه‌ای شده است که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم انداخت.

اولین مشکلی که پس از بروزرسانی برطرف خواهد شد، فعال نشدن دوربین از طریق گوگل Voice است. همچنین مشکلی که در صفحه پیش‌نمایش دوربین وجود دارد، توسط هواوی برطرف خواهد شد.

جدا از مشکلات ذکرشده، هواوی اعلام کرده است که این آپدیت باعث می‌شود عملکرد کلی و پایداری گوشی هوشمند بالاتر برود و تجربه کاربری روان‌تری به کاربر ارائه دهد. در نظر داشته باشید که با نصب این آپدیت همچنان از سیستم‌عامل اندروید 7.0 و رابط کاربری EMUI 5.1 استفاده خواهید کرد و تغییری در آن‌ها اعمال نمی‌شود.

همان‌طور که انتظار می‌رود، این آپدیت اطلاعات کاربر را حذف نمی‌کند؛ اما توصیه می‌شود که قبل از نصب آن، از اطلاعات موجود در تلفن هوشمند، بک‌آپ تهیه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات